Empiriusz 2.0 Multi + Gogle VR
zoom_out_map
chevron_left chevron_right
Nowy

Empiriusz 2.0 Multi + Gogle VR

Innowacyjny system edukacyjny VR, który przenosi uczniów w fascynujący świat nauki. Umożliwia bezpieczne eksperymenty, rozwija kreatywność i sprawia, że trudne zagadnienia stają się zrozumiałe. Zgodny z podstawą programową, wyposażony w materiały metodyczne i wsparcie dla nauczycieli – to nowoczesne narzędzie, które zmienia każdą lekcję w niezapomniane doświadczenie.

26 500,00 zł Brutto

21 544,72 zł Netto

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni : 26 500,00 zł
new_releases W dostawie
tag_faces 53000 pkt w Programie Lojalnościowym
Opis

Empiriusz 2.0 Multi + Gogle VR - Nowa Era

Empiriusz 2.0 – nowoczesne nauczanie w technologii VR

Empiriusz 2.0 to innowacyjny system edukacyjny w pełni zgodny z podstawą programową, zaprojektowany z myślą o polskiej szkole. Dzięki wykorzystaniu technologii wirtualnej rzeczywistości (VR), nauka przedmiotów ścisłych staje się angażująca, bezpieczna i inspirująca – zarówno dla uczniów, jak i nauczycieli.

Dlaczego warto wybrać Empiriusza 2.0?

  • stworzony specjalnie do pracy w polskich szkołach – zgodny z obowiązującą podstawą programową,
  • bezpieczny i intuicyjny w obsłudze, wspierający nauczyciela w prowadzeniu lekcji,
  • uatrakcyjnia proces nauczania i pozwala na lepsze zrozumienie trudnych zagadnień,
  • dostarcza kompletną obudowę metodyczną, scenariusze lekcji, karty pracy i pomysły dydaktyczne,
  • rozwija kompetencje STEM i zachęca uczniów do kreatywnego myślenia,
  • w pełni przygotowany do pracy zaraz po uruchomieniu – gotowy do lekcji!

Technologia VR odpowiada na potrzeby współczesnych uczniów, przyzwyczajonych do interaktywnych narzędzi. Dzięki immersyjnym doświadczeniom lekcje stają się ciekawsze, a nauka – bardziej efektywna.

Jak Empiriusz 2.0 wspiera naukę?

Empiriusz 2.0 rewolucjonizuje sposób przyswajania wiedzy. Uczniowie przenoszą się do realistycznego świata nauki, gdzie mogą samodzielnie eksperymentować i poznawać prawa przyrody w bezpiecznych warunkach.
To połączenie nauki, zabawy i doświadczenia, które zwiększa zaangażowanie uczniów i skuteczność nauczania. Dzięki immersji VR, wiedza jest przyswajana nawet czterokrotnie szybciej!

Wirtualna rzeczywistość pozwala na przeprowadzanie skomplikowanych eksperymentów i symulacji, które w tradycyjnej klasie byłyby niemożliwe. Empiriusz 2.0 to doskonałe narzędzie do rozwijania zainteresowań przedmiotami ścisłymi i nowoczesnego podejścia do edukacji.

Dlaczego Empiriusz 2.0 sprawdza się w szkołach?

  • 100% zgodności z podstawą programową,
  • pełna obudowa metodyczna: scenariusze, karty pracy, pomysły na lekcje,
  • trudne zjawiska stają się zrozumiałe i dostępne dzięki doświadczeniu VR,
  • uczniowie uczą się szybciej i chętniej – nauka staje się przygodą,
  • łatwość obsługi – zestaw jest zawsze gotowy do pracy,
  • dostępne szkolenia i wsparcie techniczne dla nauczycieli po zakupie.

Jak działa Empiriusz 2.0?

Empiriusz 2.0 to innowacyjny, interaktywny system edukacyjny, który łączy świat nauki i technologii w spójną całość. Dzięki technologii wirtualnej rzeczywistości (VR) nauczyciel może przenieść uczniów w zupełnie nowy wymiar nauki – od mikroskopijnego wnętrza komórki po ogromne zjawiska fizyczne i chemiczne. Wszystko odbywa się w bezpiecznym, kontrolowanym środowisku edukacyjnym, które zachwyca realizmem i angażuje wszystkich uczestników lekcji.

1. Wybór lekcji i tematu

Nauczyciel rozpoczyna pracę z Empiriuszem od wyboru lekcji z przyjaznej i intuicyjnej platformy edukacyjnej VR. Każda aplikacja tematyczna została opracowana przez ekspertów i w pełni dostosowana do podstawy programowej szkół podstawowych i ponadpodstawowych.
W zestawie znajduje się komplet materiałów dydaktycznych: karty pracy, scenariusze lekcji, propozycje zadań oraz materiały pomocnicze. Dzięki temu nauczyciel może z łatwością dopasować temat do poziomu uczniów, a następnie przeprowadzić zajęcia w sposób ciekawy i spójny z wymaganiami programowymi. Platforma umożliwia też integrację z tradycyjnymi metodami nauczania, dzięki czemu Empiriusz 2.0 idealnie wpisuje się w codzienną praktykę szkolną.

2. Zakładanie gogli VR – wejście do wirtualnego świata

Po wyborze tematu uczniowie zakładają bezprzewodowe gogle VR, które natychmiast przenoszą ich do wirtualnego laboratorium, pracowni lub innego interaktywnego środowiska edukacyjnego. To moment, w którym zaczyna się prawdziwa magia nauki – uczniowie zanurzają się w trójwymiarowy świat, w którym mogą swobodnie się poruszać, manipulować obiektami, wykonywać pomiary, eksperymentować i obserwować efekty swoich działań w czasie rzeczywistym.

3. Współpraca w klasie

Empiriusz 2.0 został zaprojektowany tak, aby aktywizować całą klasę, a nie tylko jednego ucznia w goglach. Podczas gdy jeden uczestnik eksploruje świat VR, pozostali uczniowie śledzą przebieg zajęć na ekranie lub tablicy interaktywnej. Dzięki temu wszyscy mogą uczestniczyć w lekcji, komentować obserwacje, rozwiązywać wspólnie zadania i proponować rozwiązania problemów.
Taka forma pracy sprzyja współpracy, komunikacji i krytycznemu myśleniu, a nauczyciel może na bieżąco kierować przebiegiem doświadczeń, zadając pytania, zachęcając do dyskusji i wspólnego wnioskowania.

4. Interaktywne doświadczenia i eksperymenty

Serce systemu Empiriusz 2.0 stanowią interaktywne doświadczenia VR, które pozwalają uczniom zobaczyć i zrozumieć to, co w tradycyjnej klasie pozostaje abstrakcyjne.
Uczniowie mogą np.:

  • przeprowadzać doświadczenia chemiczne, jak w prawdziwym laboratorium i obserwować zachodzące reakcje,
  • rozłożyć bryły na siatki, wyznaczać kąty,
  • zajrzeć do wnętrza ludzkiego organizmu, aby zobaczyć jego układy, narządy od środka.

Dzięki temu uczniowie uczą się przez działanie i doświadczenie, a nie tylko z podręcznika. Realizm VR sprawia, że wiedza zostaje z nimi na dłużej.

5. Materiały pomocnicze i wsparcie metodyczne

Każda lekcja z Empiriuszem 2.0 jest wspierana przez bogaty zestaw materiałów dydaktycznych.
Nauczyciel otrzymuje:

  • karty pracy dla uczniów – do wykorzystania przed, w trakcie i po zajęciach,
  • dostęp do gotowych scenariuszy i pomysłów na lekcje.

Dzięki temu nauka z Empiriuszem 2.0 jest w pełni przemyślana i uporządkowana – każdy etap lekcji ma swój cel, a zdobyta wiedza jest utrwalana w sposób naturalny i przyjemny.

6. Szkolenia i wsparcie dla nauczycieli

Empiriusz 2.0 to nie tylko sprzęt, ale kompletny system dydaktyczny. Każda szkoła otrzymuje dostęp do profesjonalnych szkoleń dla nauczycieli, prowadzonych przez praktyków. Uczestnicy poznają możliwości VR w edukacji, uczą się obsługi systemu i dowiadują się, jak integrować go z tradycyjnymi metodami nauczania. Po zakupie sprzętu zapewnione jest również pełne wsparcie techniczne i serwisowe, co gwarantuje niezawodne działanie zestawu każdego dnia.

Zestaw Empiriusz 2.0 zawiera:

  • profesjonalne, bezprzewodowe gogle VR – doskonała jakość obrazu i swoboda ruchu,
  • precyzyjne kontrolery VR – naturalne odwzorowanie gestów i ruchów rąk,
  • praktyczne opakowanie z dedykowaną ładowarką do gogli i kontrolerów,
  • dostęp do polskiej platformy edukacyjnej VR z bogatym zestawem aplikacji dla szkół podstawowych i ponadpodstawowych,
  • karty laboratoryjne i karty pracy do chemii, biologii i matematyki,
  • scenariusze lekcji VR – gotowe pomysły na nowoczesne, inspirujące zajęcia.

Empiriusz 2.0 to kompletne rozwiązanie edukacyjne, które łączy nowoczesność, bezpieczeństwo i skuteczność nauczania. Zestaw doskonale sprawdzi się w szkołach realizujących projekty unijne oraz w placówkach stawiających na innowacyjne metody pracy z uczniami.

Czas na lekcje z Empiriuszem 2.0!

Zanurz się w świecie nauki i odkryj, jak fascynujące mogą być przedmioty ścisłe – z pomocą technologii, która inspiruje i motywuje do działania.

Empiriusz 2.0 Dostęp Do Platformy VR Multi

Trzyletni dostęp w wersji multi do platformy zawierającej aplikacje VR.

Platforma w wersji multi zwiera następujące aplikacje:

  • Wirtualne laboratorium chemiczne – podstawy
  • Wirtualne laboratorium chemiczne – rozszerzenie
  • Wirtualne laboratorium chemiczne - multi
  • Wirtualny atlas anatomiczny
  • Geometria przestrzenna – podstawy
  • Geometria przestrzenna – rozszerzenie (stereometria)
  • Magiczna komnata - wirtualne escape room
  • Ziemia i Wszechświat PRO
  • Pierwsza pomoc 4 HELP VR - demo

Aplikacje:

Wirtualne laboratorium chemiczne – podstawy
26 doświadczeń z zakresu szkoły podstawowej

  • Sporządzanie ciekłej mieszaniny jednorodnej oraz rozdzielanie jej na składniki – destylacja
  • Badanie przewodnictwa elektrycznego metali
  • Badanie sposobów ochrony produktów stalowych przed korozją
  • Badanie składu powietrza
  • Badanie właściwości tlenku węgla(IV)
  • Otrzymywanie tlenu z manganianu(VII) potasu
  • Spalanie węgla, siarki i magnezu w tlenie
  • Otrzymywanie tlenku węgla(IV)
  • Reakcja cynku z kwasem chlorowodorowym (kwasem solnym)
  • Potwierdzenie prawa zachowania masy
  • Badanie zjawiska przewodzenia prądu elektrycznego przez roztwory wodne substancji
  • Otrzymywanie wodorotlenku sodu w reakcji sodu z wodą
  • Otrzymywanie wodorotlenku wapnia w reakcji tlenku wapnia z wodą
  • Otrzymywanie wodorotlenku miedzi(II) i wodorotlenku glinu z odpowiednich chlorków i wodorotlenku sodu
  • Otrzymywanie kwasu chlorowodorowego przez rozpuszczenie chlorowodoru w wodzie
  • Otrzymywanie kwasu siarkowodorowego przez rozpuszczenie siarkowodoru w wodzie
  • Otrzymywanie kwasu siarkowego(IV)
  • Otrzymywanie kwasu fosforowego(V)
  • Otrzymywanie soli przez działanie kwasem na zasadę
  • Reakcje magnezu z kwasami
  • Badanie właściwości etynu
  • Reakcja kwasu etanowego z magnezem
  • Reakcja kwasu etanowego z tlenkiem miedzi(II)
  • Reakcja wyższych kwasów karboksylowych z wodą bromową lub roztworem manganianu(VII) potasu
  • Wykrywanie białek
  • Badanie właściwości białek

Wirtualne laboratorium chemiczne – rozszerzenie
56 doświadczeń z zakresu szkoły ponadpodstawowej

Chemia ogólna i nieorganiczna

Systematyka związków nieorganicznych

  • Potwierdzenie prawa zachowania masy
  • Badanie charakteru chemicznego wybranych wodorków ZR
  • Otrzymywanie wodorotlenku sodu w reakcji sodu z wodą
  • Otrzymywanie wodorotlenku wapnia w reakcji tlenku wapnia z wodą
  • Działanie kwasu i zasady na wodorotlenku glinu ZR
  • Otrzymywanie kwasu chlorowodorowego przez rozpuszczenie chlorowodoru w wodzie
  • Otrzymywanie kwasu siarkowodorowego przez rozpuszczenie siarkowodoru w wodzie
  • Otrzymywanie kwasu siarkowego(IV)
  • Otrzymywanie kwasu fosforowego(V)

Elektrochemia. Roztwory. Reakcje w roztworach wodnych

  • Reakcja miedzi z azotanem(V) srebra(I) ZR
  • Porównanie aktywności chemicznej metali
  • Badanie działania ogniwa Daniella
  • Elektroliza kwasu chlorowodorowego ZR
  • Elektroliza wodnego roztworu chlorku sodu ZR
  • Elektroliza wodnego roztworu siarczanu(VI) miedzi(III) ZR
  • Sporządzanie ciekłej mieszaniny jednorodnej oraz rozdzielanie jej na składniki
  • Ekstrakcja jodu z wodnego roztworu jodu w jodku potasu
  • Reakcja cynku z kwasem siarkowym(VI)
  • Badanie zjawiska przewodzenia prądu elektrycznego przez roztwory wodne substancji
  • Otrzymywanie wodorotlenku miedzi(II) i wodorotlenku glinu z odpowiednich chlorków i wodorotlenku sodu ZR

Charakterystyka pierwiastków i związków chemicznych

  • Badanie właściwości amoniaku
  • Badanie właściwości kwasu azotowego(V)
  • Otrzymywanie tlenu z manganianu(VII) potasu
  • Spalanie węgla, siarki i magnezu w tlenie
  • Porównanie aktywności chemicznej fluorowców
  • Reakcja chloru z sodem
  • Otrzymywanie wodorotlenku chromu(III) ZR 
  • Reakcja wodorotlenku chromu(III) z kwasem i zasadą ZR
  • Reakcja dichromianu(VI) potasu z azotanem(III) potasu w środowisku kwasu siatkowego(VI) ZR
  • Utlenianie jonów chromu(III) nadtlenkiem wodoru w środowisku wodorotlenku sodu ZR
  • Reakcja manganianu(VII) potasu z siarczanem(IV) sodu w środowisku kwasowym, obojętnym i zasadowym ZR

Chemia organiczna

Węglowodory. Alkohole. Fenole. Aldehydy i ketony

  • Badanie właściwości etynu
  • Badanie właściwości benzenu
  • Badanie właściwości naftalenu ZR
  • Badanie zachowania się alkoholi pierwszo-, drugo-, trzeciorzędowych wobec utleniaczy
  • Badanie zachowania się alkoholi wobec wodorotlenku miedzi(II)
  • Reakcja fenolu z wodorotlenkiem sodu
  • Reakcja fenolu z chlorkiem żelaza(III) ZR
  • Otrzymywanie acetaldehydu (etanalu)
  • Reakcja formaldehydu (metanalu) z amoniakalnym roztworem tlenku srebra(I)
  • Reakcja formaldehydu (metanalu) z wodorotlenkiem miedzi(II)
  • Porównanie właściwości redukujących propan-2-onu i propanalu

Kwasy karboksylowe. Estry. Aminy i amidy

  • Reakcja kwasu octowego z magnezem
  • Reakcja kwasu octowego z tlenkiem miedzi(II)
  • Reakcja kwasu mrówkowego z wodnym roztworem manganianu(VII) potasu i kwasem siarkowym(VI) ZR
  • Badanie właściwości wyższych kwasów karboksylowych
  • Reakcja analiny z wodą bromową ZR
  • Reakcja mocznika z wodą w środowisku kwasu siarkowego(VI) ZR

Aminokwasy. Białka. Sacharydy

  • Badanie właściwości glicyny
  • Reakcja ksantoproteinowa
  • Badanie właściwości białek
  • Reakcja biuretowa
  • Porównanie właściwości glukozy i fruktozy
  • Działanie wody bromowej w obecności wodorowęglanu sodu na glukozę i fruktozę
  • Badanie właściwości skrobi
  • Hydroliza kwasowa skrobi

*ZR – zakres rozszerzony

Wirtualne laboratorium chemiczne - multi
11 doświadczeń chemicznych do przeprowadzenia przez 2 uczniów

  • Otrzymywanie wodorotlenku sodu w reakcji sodu z wodą
  • Elektroliza kwasu chlorowodorowego
  • Elektroliza wodnego roztworu chlorku sodu
  • Sporządzanie ciekłej mieszaniny jednorodnej oraz rozdzielanie jej na składniki
  • Badanie zjawiska przewodzenia prądu elektrycznego przez roztwory wodne substancji
  • Reakcja kwasu octowego z magnezem
  • Reakcja kwasu octowego z tlenkiem miedzi(II)
  • Badanie właściwości wyższych kwasów karboksylowych
  • Badanie właściwości glicyny
  • Badanie właściwości białek
  • Badanie właściwości skrobi

Geometria przestrzenna – podstawy

  • Wirtualne modele brył pogrupowane w trzy kategorie
    - graniastosłupy, ostrosłupy, bryły obrotowe.
    - 4 graniastosłupy
    - 3 ostrosłupy
    - 3 bryły obrotowe
  • Podstawowe wiadomości z zakresu geometrii, takie jak nazewnictwo i budowa brył
  • Rozkładanie brył na siatki – liczba brył z siatkami 7
  • Zaznaczanie wierzchołków
  • Zaznaczanie przekątnych
  • 25 Interaktywnych ćwiczeń utrwalających wiedzę

Geometria przestrzenna – rozszerzenie (stereometria)

  • Wirtualne modele brył pogrupowane w trzy kategorie
    – graniastosłupy, ostrosłupy, bryły obrotowe
    - 6 graniastosłupów
    - 3 ostrosłupy
    - 3 bryły obrotowe
  • Podstawowe wiadomości z zakresu geometrii, takie jak nazewnictwo i budowa brył
  • Rozkładanie brył na siatki – liczba brył z siatkami 9
  • Tworzenie przekrojów brył – liczba brył z przekrojami 7
  • Wyznaczanie kątów – liczba brył z kątami 4
  • Zaznaczanie wierzchołków
  • Zaznaczanie przekątnych
  • 27 Interaktywnych ćwiczeń utrwalających wiedzę

Wirtualny atlas anatomiczny

  • Budowa i działanie 5 układów narządów człowieka (krwionośny, nerwowy, oddechowy, pokarmowy, moczowy)
  • Trójwymiarowe przedstawienie budowy narządów, m.in. serca, żołądka, mózgu, jelit, płuc
  • Wirtualne animacje procesów zachodzących wewnątrz narządów, np. przepływ krwi w sercu, wymiana gazowa w płucach, przełykanie pokarmu
  • Interaktywne ćwiczenia utrwalające wiedzę o każdym z prezentowanych układów

Aplikacja zawiera 23 wysokiej jakości animacje VR

  1. Układ krwionośny (11 animacji):
    • Mały obieg krwi
    • Duży obieg krwi
    • Przepływ krwi w sercu
  2. Układ nerwowy (2 animacje):
    • Sieć neuronów w mózgu
    • Przewodzenie impulsu nerwowego
  3. Układ oddechowy (5 animacji):
    • Budowa płuc
    • Przepływ powietrza w płucach
    • Mechanizm wentylacji płuc
    • Wymiana gazowa:
    − Wymiana gazowa w płucach
    − Wymiana gazowa w tkankach
  4. Układ pokarmowy (4 animacje):
    • Budowa żołądka
    • Budowa jelita cienkiego
    • Ruchy perystaltyczne
    • Przełykanie pokarmu
  5. Układ moczowy (1 animacja):
    • Przepływ moczu

Magiczna komnata – wirtualny escape room

Edukacyjny wirtualny escape room przeniesie uczniów do świata, w którym wiedza z biologii, chemii, fizyki i historii staje się kluczem do rozwiązania zagadek. Zespołowe zadania uczą współpracy, a emocje rosną, gdy uczniowie razem pokonują kolejne wyzwania. Aplikacja obsługuje do 3 par gogli VR, dzięki czemu uczestnicy mogą w pełni zanurzyć się w grze, podczas gdy reszta klasy wspiera ich i kibicuje im, śledząc przebieg gry na ekranie.

Pierwsza pomoc 4 HELP VR – demo

Pozycja bezpieczna boczna – ćwiczenie w wirtualnej rzeczywistości pozwalające trenowa układanie poszkodowanego w pozycji bezpiecznej bocznej przy udziale wirtualnego asystenta Paramedicusa.

Ziemia i Wszechświat PRO

  • Układ Słoneczny
    - Model Układu Słonecznego
    - Ciała niebieskie z podziałem na planety i Księżyc
    - Misja kosmiczna Ax-4 – modele: rakieta, ładunek, konstrukcja startowa
    - Porównania:
    - Wielkości planet
    - Odległości
    - Liczba księżyców
    - Teleporty:
    - 11 zwykłych (przybliżenia)
    - 4 Teleporty 360 (filmy 360)
    - 3 Teleporty specjalne (Pas planetoid, spod Słońca, zza Pasa Kuipera)
    - Animacje:
    - 3 animacje w punktach Teleportów specjalnych
    - 10 animacji obrotu wokół osi (dla planet, Księżyca, Słońca, Ceres)
  • Siatka geograficzna
    - Model siatki geograficznej
    - Podział na półkule
    - Podstawowe informacje o współrzędnych
  • Oświetlenie Ziemi
    - Animacje – 3:
    - Oświetlenie Ziemi – pierwszy widok
    - Oświetlenie Ziemi w ciągu dnia
    - Oświetlenie Ziemi w ciągu roku
  • Strefy klimatyczne i krajobrazowe
    - Strefy klimatyczne – 22 animowane klimatogramy
    - Strefy krajobrazowe:
    - 10 klimatogramów
    - 10 Teleportów 360 (zdjęcia z różnych miejsc świata)
  • Rzeźba krasowa: Jaskinia
    - Model jaskini
    - Powstawanie form krasowych – 3 animacje:
    - Stalaktyt
    - Stalagmit
    - Stalagnat
    - Wybrane jaskinie krasowe - 7 Teleportów 360 (np. Włochy - Jaskinia Cavallone, Wietnam - Tien Son, Australia - Tantanoola)

Warunki korzystania

  • Gwarancja 24 miesiące
  • Polski serwis oraz wsparcie techniczne przez telefon
  • Instrukcja obsługi w języku polskim
  • Szkolenia online
  • SLA 3 tygodnie

Parametry techniczne

Platforma do uruchomienia TYLKO na goglach 029354 Empiriusz 2.0 Gogle VR
W ramach jednego dostępu można podłączyć maksymalnie 3 pary 029354 Empiriusz 2.0 Gogle VR

Empiriusz 2.0 Gogle VR

Parametry techniczne

  • Rozdzielczość ekranu
    4896 x 2448 (2448 x 2448 na każde oko)
  • Przekątna ekranu
    2 x 2,88"
  • Częstotliwość odświeżania
    90 Hz
  • Pole widzenia
    120º
  • Dźwięk
    Wbudowany podwójny mikrofon
    Wbudowane głośniki
  • Czujniki
    Akcelerometr
    Żyroskop
    Czujnik bliskości
  • Złącza
    USB-C 3.1 - 2 szt.
  • Dołączone akcesoria
    Kontroler - 2 szt.
    Etui z ładowarką
  • Dodatkowe informacje
    Bluetooth
    Bateria litowo-polimerowa 26,6 Wh
    Wyświetlacz LCD
    Regulowany rozstaw ekranów (IPD)
    Wi-Fi 6

Szczegóły
Producent
Nowa Era
Nr katalogowy
37747
Zobacz także
Empiriusz 2.0 Standard + Gogle VR

Innowacyjny system edukacyjny VR, który przenosi uczniów w fascynujący świat nauki. Umożliwia bezpieczne eksperymenty, rozwija kreatywność i sprawia, że trudne zagadnienia stają się zrozumiałe. Zgodny z podstawą programową, wyposażony w materiały metodyczne i wsparcie dla nauczycieli – to nowoczesne narzędzie, które zmienia każdą lekcję w niezapomniane doświadczenie.

20 990,00 zł
Empiriusz 2.0 Multi plus + 2 x Gogle VR

Innowacyjny system edukacyjny VR, który przenosi uczniów w fascynujący świat nauki. Umożliwia bezpieczne eksperymenty, rozwija kreatywność i sprawia, że trudne zagadnienia stają się zrozumiałe. Zgodny z podstawą programową, wyposażony w materiały metodyczne i wsparcie dla nauczycieli – to nowoczesne narzędzie, które zmienia każdą lekcję w niezapomniane doświadczenie.

37 490,00 zł
chat Komentarze (0)
16 innych produktów w tej samej kategorii:
mTalent Edukacja przedszkolna + Tic Tac Toe!

Komplet dwóch programów mTalent. Jeden program skupia się na nauce języka angielskiego, a drugi wspiera ogólny rozwój dzieci i przygotowanie do szkoły. Programy zawierają interaktywne ekrany, karty pracy do wydruku, materiały edukacyjne i przewodniki. Pomagają w ocenianiu gotowości szkolnej i rozwoju językowego, społecznego, emocjonalnego oraz motorycznego dzieci.

3 073,10 zł
3 890,00 zł
GoPlay Gram i planuję. 5-6 lat

GoPlay Gram i planuję to zestaw, który pomoże rozwinąć myślenie strategiczne i algorytmiczne.

441,00 zł
490,00 zł
mTalent Tic Tac Toe!

Interaktywny program edukacyjny wspierający naukę języka angielskiego w przedszkolu, zawierający ponad 700 ekranów interaktywnych, karty pracy, materiały dodatkowe oraz przewodnik metodyczny. Łączy zabawę z nauką, pomaga wprowadzać słownictwo z bliskiego otoczenia dziecka i rozwija zainteresowanie językiem obcym, zgodnie z podstawą programową.

782,10 zł
990,00 zł
Harmonijny Rozwój. Święta i zwyczaje

Pakiet edukacyjny dla dzieci w wieku 5–7 lat zawiera multimedialne gry, karty pracy, dużą grę planszową oraz poradnik metodyczny. Pomaga w nauce miesięcy, dni tygodnia, symboli narodowych i legend polskich poprzez interaktywne i angażujące zabawy.

436,10 zł
490,00 zł
Będzie Dobrze – kompetencje emocjonalno-społeczne

Program wspierający kształcenie kompetencji emocjonalno-społecznych oraz udzielanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej w kontekście sytuacji kryzysowych i traumatycznych.

1 177,10 zł
1 490,00 zł
mTalent Trudności w pisaniu

Specjalistyczne produkty przeznaczone do diagnozy, profilaktyki i terapii dysgrafii oraz nauki pisania i rozwijania motoryki małej.

1 335,10 zł
1 690,00 zł
EduSensus Uczeń na start

Zestaw ćwiczeń na tablicę interaktywną wspierających nauczycieli klas pierwszych w pracy z grupą dzieci zróżnicowaną pod względem wieku i kompetencji.

809,10 zł
899,00 zł
Interaktywne plansze przyrodnicze. Chemia (klasy 7-8)

IPP to wszystko, czego potrzebuje nauczyciel szkoły podstawowej, aby wytłumaczyć nawet najtrudniejsze zagadnienia – łatwo, skutecznie i w sposób atrakcyjny dla każdego ucznia.

450,30 zł
570,00 zł
mTalent Potrafię. Obszar polonistyczny (klasy 4-6)

Zestaw ćwiczeń i materiałów interaktywnych do wykorzystania podczas zajęć wyrównawczych, korekcyjno-kompensacyjnych i rewalidacyjnych z obszaru edukacji polonistycznej dla uczniów klas 4-6.

1 177,10 zł
1 490,00 zł
EduSensus Spektrum Autyzmu PRO

Pierwszy na rynku multimedialny program do pracy z dziećmi ze spektrum autyzmu mający status wyrobu medycznego i udowodnioną w opinii klinicznej skuteczność.

5 399,10 zł
5 999,00 zł