Dodawanie i odejmowanie w zakresie 20
Zestawy ćwiczeń mają służyć rozwijaniu u najmłodszych uczniów sprawności rachunkowej jako jednego z podstawowych celów elementarnej edukacji w zakresie umiejętności matematycznych.
Ponad 100 kart pracy wspierających naukę matematyki u dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Proste zadania, wskazówki dla nauczyciela, powtórzenia zgodne z dydaktyką specjalną i atrakcyjna grafika pomagają w zrozumieniu podstaw matematyki.
Matematyka od podstaw to zbiór ponad 100 kart pracy stworzonych z myślą o uczniach ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Publikacja została opracowana, by wspierać nauczycieli i pedagogów w prowadzeniu zajęć matematycznych w sposób prosty, przejrzysty i dostosowany do możliwości dzieci. Doskonale sprawdzi się także podczas zajęć rewalidacyjnych oraz korekcyjno-kompensacyjnych.
Na tle innych materiałów wyróżnia ją:
Zestaw obejmuje m.in. zadania z kaligrafii, przeliczania elementów w zbiorach, a także ćwiczenia manualne: przesuwanie koralików na liczydle, związywaniu patyczków i doliczaniu do nich kolejnych czy dodawanie fasolek do woreczka. Przemyślana struktura publikacji oraz przyjazna, atrakcyjna szata graficzna wspierają dzieci w przyswajaniu podstaw matematyki i rozwijaniu umiejętności logicznego myślenia.
Olga Kłodnicka – absolwentka pedagogiki specjalnej, logopedii oraz rewalidacji dzieci i dorosłych z autyzmem. Nauczyciel wspomagający od 2015 roku. Terapeuta w prywatnym gabinecie Tola – Małe Centrum Rozwoju. Szkoleniowiec i twórca w mediach społecznościowych.
Zestawy ćwiczeń mają służyć rozwijaniu u najmłodszych uczniów sprawności rachunkowej jako jednego z podstawowych celów elementarnej edukacji w zakresie umiejętności matematycznych.
W publikacji zawarte są treści z zakresu edukacji polonistycznej, matematycznej, przyrodniczej, plastycznej i technicznej.
Materiał zawiera ćwiczenia wspierające uczniów z trudnościami w matematyce, w tym z niepełnosprawnością intelektualną. Obejmuje dodawanie i odejmowanie w zakresie 20 i 100, jednostki miar oraz mierzenie czasu. Może być stosowany na lekcjach i zajęciach wspierających.
Ćwiczenia dla uczniów klas młodszych z trudnościami w uczeniu się matematyki oraz dla dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, w tym z niepełnosprawnością intelektualną.
feedback Zgłoś komentarz