Uczę się czytać, pisać i liczyć - część 3. Karty pracy dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
W publikacji zawarte są treści z zakresu edukacji polonistycznej, matematycznej, przyrodniczej, plastycznej i technicznej.
Książka jest praktycznym przewodnikiem dla nauczycieli wspomagających, oferującym opisy zadań, wskazówki do pracy z uczniami oraz przykłady dokumentacji szkolnej i karty pracy. Stanowi nieocenione wsparcie w organizacji pracy z uczniami z orzeczeniami o potrzebie kształcenia specjalnego lub niepełnosprawnością.
Książka ta jest praktycznym narzędziem dla nauczycieli współorganizujących proces kształcenia, pracujących z uczniami posiadającymi orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego lub orzeczenie o niepełnosprawności.
Publikacja zawiera:
Całość stanowi niezbędne kompendium użytecznych porad dla każdego nauczyciela wspomagającego, który z takim Pomocnikiem… łatwo zorganizuje pracę zarówno z materiałami rewalidacyjnymi, jak i szkolną dokumentacją.
– absolwentka biologii na Uniwersytecie Łódzkim, pedagogiki na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie oraz studiów podyplomowych z arteterapii, doradztwa zawodowego oraz edukacji i rehabilitacji osób z autyzmem. Pracuje jako pedagog specjalny w jednej z warszawskich branżowych szkół specjalnych. Pracę traktuje jako swoją misję. Ciągle stara się udowadniać, że niemożliwe nie istnieje.
W publikacji zawarte są treści z zakresu edukacji polonistycznej, matematycznej, przyrodniczej, plastycznej i technicznej.
Karty pracy dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną, autyzmem oraz problemami w komunikowaniu się.
Karty pracy służą do prowadzenia zajęć rewalidacji z młodzieżą o lekkim stopniu niepełnosprawności i innego rodzaju dysfunkcjach, uczęszczającą do szkół ogólnodostępnych.
Publikacja adresowana jest do uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi – z niepełnosprawnością intelektualną, niepełnosprawnością sprzężoną, autyzmem, dysleksją i innymi deficytami rozwojowymi.
Karty pracy do zajęć rewalidacyjnych dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim.
Gra karciana doskonaląca umiejętności społeczno-komunikacyjne dla uczniów z autyzmem
feedback Zgłoś komentarz