Kapitan Nauka. Magiczne koło. Strachy!
zoom_out_map
chevron_left chevron_right
-15%

Kapitan Nauka. Magiczne koło. Strachy!

Gabriele Clima , Agnese Baruzzi

Kiążeczka dla dzieci, która pomoże przezwyciężyć strach oraz lęki wywołane przez duchy, czarownice czy grzechotniki.

31,36 zł Brutto

29,87 zł Netto

36,90 zł -15%

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką : 36,90 zł Najniższa obniżka 30 dni przed obniżką : 35,06 zł
new_releases W dostawie
tag_faces 63 pkt w Programie Lojalnościowym
Opis

Kapitan Nauka. Magiczne koło. Strachy!
to książeczka dla dzieci, która pomoże przezwyciężyć strach oraz lęki wywołane przez duchy, czarownice czy grzechotniki. Wystarczy zakręcić magicznym kołem, aby rozbudzić wyobraźnię! Obserwujcie, jak zmienia się wygląd strony i dowiedzcie się, jak poradzić sobie z przeróżnymi strachami np. gdzie schronić się przed pędzącą na miotle wiedźmą czy strasznym duchem.

Kapitan Nauka. Magiczne koło. Strachy!
to także rytmizowane rymowanki, które sprawiają, że strachy stają się mniej straszne! Dodatkowo wspomagają zapamiętywanie i wzbogacają słownictwo u dziecka.

Zabawa z obracaniem koła angażuje zmysły wzroku i dotyku, a także rozwija sprawność manualną oraz koordynację oko-ręka u dzieci.

Książeczka została wykonana z dbałością o szczegóły. Twarda oprawa i wzmocnione strony gwarantują najwyższą jakość i bezpieczeństwo podczas zabawy.

Szczegóły
Kapitan Nauka
9788366404496
Producent
Kapitan Nauka
Autor
Gabriele Clima, Agnese Baruzzi
Data premiery
2020
ISBN
9788366404496
Format
216x218
Stron
42
Okładka
twarda
Zobacz także
Kapitan Nauka. Bazgraki i alfabet

Książeczka graficzna przygotowująca do nauki pisania i czytania Bazgraki i alfabet (3–6 lat) to idealny zestaw zabaw przygotowujących do nauki liter i pisania. 

22,87 zł
26,90 zł
Kapitan Nauka. Bazgraki i liczby

Przedstawiamy idealne zabawy do nauki liczenia w zakresie 10. Angażujące zadania graficzne o różnym stopniu trudności doskonalą koordynację oko-ręka, spostrzeganie wzrokowe i grafopercepcję, czyli umiejętności niezbędne w rozwijaniu zdolności matematycznych.

22,87 zł
26,90 zł
Kapitan Nauka. Magiczne koło. Emocje!

Kapitan Nauka. Magiczne koło. Emocje!to książeczka, która nauczy dzieci rozróżniania podstawowych emocji. Najmłodsi poznają pozytywne, jak i negatywne emocje.

31,36 zł
36,90 zł
chat Komentarze (0)
16 innych produktów w tej samej kategorii:
Moonka: Dorastanie. Rodzinna, ciałopozytywna gra edukacyjna

To rodzinna, ciałopozytywna gra karciana, która przygotowuje na wyzwania związane z dojrzewaniem. Pomaga oswoić język dorastania, ćwiczyć radzenie sobie w nowych sytuacjach i lepiej zrozumieć siebie i innych. Podczas gry dorośli grają z dziećmi, poznając etapy dorastania i ucząc się rozwiązywać trudności. Celem jest zdobycie jak największej liczby punktów, zyskiwanych dzięki kartom Dorastania, i pokonywanie trudności za pomocą kart Aktywności.

75,00 zł
Łamacz lodów (12+)

Karty przeznaczone do zajęć grupowych z dziećmi, młodzieżą, dorosłymi. Mogą być z powodzeniem stosowane w trakcie zajęć integracyjnych, zajęć psychoedukacyjnych, szkoleń czy rodzinnych spotkań.

32,30 zł
34,00 zł
Jakie macie postacie? Gra obrazkowa

Gra w dwóch wariantach, w której zwycięzcą zostanie ten, kto będzie najbardziej spostrzegawczy i znajdzie najszybciej elementy, z których ułoży najwięcej...

15,64 zł
17,38 zł
Sówka mądra główka poleca. Tabliczki kolorowe
Sówka mądra główka poleca. Tabliczki kolorowe Tabliczki kolorowe to 8 dwustronnie ilustrowanych tabliczek, wykonanych z grubej i sztywnej tektury. Na każdym...
24,57 zł
27,30 zł
Sokole oko - Foto. 360 zdjęć. 224 karty

Nowa odsłona tradycyjnej i znanej już gry Sokole oko. Tym razem, stajemy przed zadaniem wyszukania i dopasowania jak największej ilości elementów na podstawie starannie dobranych fotografii. 

61,27 zł
64,50 zł
Znaki drogowe - memory

Doskonała rozrywka dla całej rodziny, która rozwija pamięć i koncentrację. Dzięki prostym zasadom i emocjonującej rozgrywce zapewnia wspaniałą zabawę dla wszystkich pokoleń.

37,05 zł
39,00 zł
Dixit: MNK

Dixit: MNK to dodatek do gry Dixit zawierający 84 karty z dziełami sztuki z Muzeum Narodowego w Krakowie – łączący kreatywną zabawę z edukacją.

83,65 zł
89,95 zł
Układanka. Piżamki

Piżamki to gra, która ćwiczy pamięć i spostrzegawczość. Zawiera dwa warianty zabawy: układankę oraz grę z elementami memory.

29,99 zł
Bystre oczko. Eagle eye

Atrakcyjna gra edukacyjna dla młodszych dzieci, rozwijająca spostrzegawczość, refleks, pamięć oraz umiejętności analizy wzrokowej i słuchowej. Zestaw zawiera 210 kartoników z angielskimi słówkami i 4 dwustronne plansze, oferując 8 propozycji gier oraz wiele innych możliwości zabawy i nauki.

53,00 zł
55,79 zł
Granie w nawlekanie

Nawlekając elementy na słupek osadzony w podstawce, dzieci uczą się rozróżniać kształty i kolory. Gra jest też dobrym treningiem zręczności.

35,10 zł
39,00 zł
Feluś i Gucio grają w kolory

Feluś i Gucio zapraszają do aktywnej zabawy, która wspiera rozwój fizyczny i poznawczy przedszkolaków. Gra pomaga dzieciom rozwijać kluczowe umiejętności, takie jak koncentracja, samodzielność, kreatywność oraz współpraca, przygotowując je do kolejnych etapów edukacji. Idealna do zabawy w domu i w przedszkolu.

89,99 zł
99,99 zł
Opowiem ci mamo 2

Opowiem ci mamo 2 to zabawka dydaktyczna. 40 obrazków zawartych w pudełku tworzy 10 serii tematycznych, z których każda składa się z 4 obrazków.

22,05 zł
24,50 zł
Dixit 4: Początki

Dixit 4: Początki to zestaw 84 pięknie ilustrowanych kart, które odświeżą Twoje rozgrywki i zainspirują do tworzenia wyjątkowych historii.

83,65 zł
89,95 zł