Wirus! Gra kraciana
Najbardziej zaraźliwa gra karciana na świecie.
Dynamiczna gra karciana, w której gracze wcielają się w gobliny testujące eliksiry wiedźmy. Losują karty eliksirów, starając się unikać trucizn i przetrwać do końca. Elementy ekologiczne, intuicyjne zasady i humor sprawiają, że gra jest atrakcyjna dla różnych grup wiekowych. Ostatni żywy goblin zdobywa zaszczyt posprzątania magicznego bałaganu!
Wciel się w jednego z nieszczęsnych goblinów i poddaj się testom przygotowanym przez kapryśną wiedźmę, której eliksiry mogą okazać się równie groźne co ich twórca. Każdy z graczy, wcielając się w rolę przymusowego ochotnika, musi smakować różne mikstury, starając się przetrwać do samego końca. Celem gry jest zostać ostatnim goblinem, który przetrwa tę magiczną próbę!
Karty Elixirów: Każdy gracz posiada własną pulę kart eliksirów, w której kryją się zarówno bezpieczne mikstury, jak i zdradliwe trucizny.
Losowanie kart: W swojej turze gracze ciągną jedną kartę z talii eliksirów, a następnie wykonują opisane na niej polecenie.
Wypicie eliksiru: Jeżeli komenda mówi o wypiciu mikstury, gracz odsłania kartę z własnej talii. Zielona karta oznacza bezpieczne eliksiry, natomiast fioletowa zwiastuje przemianę w ducha - chyba, że gracz posiada antidotum.
Antidotum: Gracze mogą posiadać żetony antidotum, które chronią przed przemianą w ducha w przypadku wypicia trującego eliksiru.
Przemiana w ducha: W przypadku wypicia trucizny, gracz zamienia się w ducha, chyba że posiada antidotum. Jednak, będąc duchem, gracz ma szansę powrócić do świata żywych, zabijając innego gracza.
Zadanie ducha: Gracz będący duchem może uśmiercić innego gracza, co pozwala mu powrócić do gry.
Cel gry: Wygrywa ostatni żywy goblin, który przetrwa wszystkie zaklęcia wiedźmy i nie ulegnie przemianie w ducha.
Najbardziej zaraźliwa gra karciana na świecie.
Dodatek do najbardziej zaraźliwej gry na świecie Wirus!
Rozszerzenie do gry "Wirus!" przynosi mroczny klimat szpitala z nietoperzami i groźnymi stworzeniami. Dodatek wprowadza ekscytujące karty, urozmaicając rozgrywkę przez cały rok. Dodatkowe karty oferują nowe strategie i emocjonujące wyzwania dla graczy.
Dynamiczna gra karciana, gdzie gracze starają się przygotować zupę z rosołowych resztek i warzyw, rywalizując o zdobycie potrzebnych składników. Autorstwo Reinera Knizii to gwarancja prostych zasad, strategicznej rozgrywki i lekkiego humoru. Idealna dla osób ceniących szybką akcję i przyjemną rywalizację.
W starożytnej krainie Wielkiej Prapuszczy, pełnej odważnych zwierząt, wybieraj swojego dowódcę i poprowadź go do zwycięstwa w epickim Wielkim Pojedynku. Zbuduj strategiczne formacje, zdobywaj polany, i pokaż, że to właśnie twój bohater jest godnym władzą. Czy potrafisz pokierować oddziałami do triumfu? W grze czekają trzy warianty rozgrywki, rozwijając umiejętności rywalizacji i strategii. Zdobądź kontrolę nad Wielką Prapuszczą!
Bitwa o Rzekę w grze "Spór o Bór 2: Na tamę marsz!" to epicka konfrontacja między bezlitosnym Najeźdźcą a odważnym Obrońcą. Celem atakującego jest przełamanie obrony poprzez uszkodzenie tam na rzece lub zniszczenie jednej, by zdobyć drugą stronę. Obrońca musi skutecznie powstrzymać nawałnicę i przetrwać, by obronić Wielką Prapuszczę. Gra oferuje trzy warianty rozgrywki, rozwijając rywalizację, strategię i taktykę. Zasady są proste, a asymetryczna walka dodaje głębi rozgrywce. Obronisz królestwo czy Najeźdźca zdobędzie rzekę? Decyzja należy do Ciebie, dowódcy!
feedback Zgłoś komentarz