Spór o Bór 2 - Gra karciana
Reiner Knizia
Bitwa o Rzekę w grze "Spór o Bór 2: Na tamę marsz!" to epicka konfrontacja między bezlitosnym Najeźdźcą a odważnym Obrońcą. Celem atakującego jest przełamanie obrony poprzez uszkodzenie tam na rzece lub zniszczenie jednej, by zdobyć drugą stronę. Obrońca musi skutecznie powstrzymać nawałnicę i przetrwać, by obronić Wielką Prapuszczę. Gra oferuje trzy warianty rozgrywki, rozwijając rywalizację, strategię i taktykę. Zasady są proste, a asymetryczna walka dodaje głębi rozgrywce. Obronisz królestwo czy Najeźdźca zdobędzie rzekę? Decyzja należy do Ciebie, dowódcy!
Spór o Bór 2 - Gra karciana - Muduko - Reiner Knizia
Wielka Prapuszcza stoi na krawędzi zagłady! Bezlitosny Najeźdźca gromadzi potężną armię, gotową zdobyć strategiczną rzekę na granicy królestwa. Czy uda mu się przełamać obronę i pokonać tamy na rzece, czy też obrońcy uda się powstrzymać nawałnicę i ocalić krainę przed upadkiem?
W grze wcielisz się w dwóch odważnych dowódców, prowadzących swoje oddziały w Bitwie o Rzekę. Celem atakującego jest uszkodzenie czterech tam na rzece lub zniszczenie jednej i przebicie się na drugą stronę. Obrońca musi zastosować wszelkie dostępne środki, aby uniemożliwić najeźdźcy osiągnięcie tego celu. Tylko jeden może zwyciężyć w tej epickiej bitwie!
Gra oferuje trzy unikalne warianty rozgrywki:
- Standardowa rozgrywka
- "Rewanż"
- "Karty Taktyki"
Spór o Bór 2: Na tamę marsz! to polskie wydanie gry Schotten Totten 2, uznanej za jedną z najbardziej ekscytujących dwuosobowych gier wszech czasów.
Gra karciana - Spór o Bór 2
Co rozwija:
- rywalizację
- strategię
- taktykę
Główne atuty gry:
- Reiner Knizia – renomowany autor gier planszowych
- Piotr Sokołowski – ilustrator znany m.in. z gier Spór o Spór o Bór, W pył zwrot, Ryki Afryki
- Proste i intuicyjne zasady rozgrywki
- Trzy unikalne tryby gry
- Intrygująca i asymetryczna walka o Wielką Prapuszczę
Zawartość opakowania:
- 71 kart
- 7 płytek z tamą
- 3 żetony kłód
- 2 żetony roli
- 2 pomoce gracza
- Instrukcja
Zasady gry w skrócie:
- Wybierz atakującego i obrońcę.
- Atakujący rozpoczyna grę.
- Wybierz kartę zwierzęcia i umieść ją przy wybranej tamie na rzece, następnie dobierz kartę.
- Zbuduj potężną formację zwierząt i zwycięż. Ostrzeżenie: Atakujący, aby zwyciężyć, musi uszkodzić jednokrotnie 4 części tamy lub dwukrotnie uszkodzić 1 część tamy. Obrońca, by zwyciężyć, musi przetrwać tę walkę.
Czy uda ci się obronić Wielką Prapuszczę przed zgubnym atakiem Najeźdźcy, czy może odniesiesz triumf i ocalisz królestwo? To zależy od ciebie, dowódcy!
- Wydawnictwo
- Muduko
- Autor
- Reiner Knizia
- Data premiery
- 2023
- ISBN
- 5904262956653
- Format
- 212x141x38
- Nr katalogowy
- 35462
- Wiek
- 8+
- Liczba graczy
- 2
- Czas rozgrywki
- 20 minut
- Ilustracje
- Piotr Sokołowski
- Opakowanie
- Pudełko
feedback Zgłoś komentarz