Biologia. Graficzne karty pracy dla klasy 5
Anna Żertka
Graficzne karty pracy sprawdzą się na lekcjach biologii w szkole, w edukacji domowej i podczas samodzielnego powtarzania materiału.
tag_faces 122 pkt w Programie Lojalnościowym
Opis
Biologia. Graficzne karty pracy dla klasy 5
mogą być wykorzystywane:
- na lekcjach biologii w szkole,
- w edukacji domowej,
- do samodzielnego powtarzania materiału.
Biologia karty pracy
Teczka zawiera:
- 40 kart do samodzielnego uzupełnienia w formacie A4,
- 40 uzupełnionych kart, które można wykorzystać jako gotową notatkę.
Biologia szkoła podstawowa
„Graficzne karty pracy pomogą uporządkować wiedzę biologiczną, dzięki czemu żadne bakterie czy wirusy nie będą Wam straszne, a pierwsze spotkania z komórką, mikroskopem i tkankami staną się niezwykłą przygodą!”.
Anna Żertka
Biologia. Graficzne karty pracy dla klasy 5
Spis treści:
- Biologia jako nauka
- Jak poznawać biologię?
- Kroki w metodzie naukowej
- Obserwacje mikroskopowe
- Budowa mikroskopu
- Powtórzenie — dział 1
- Składniki chemiczne organizmów
- Komórki zwierzęce
- Budowa komórki zwierzęcej
- Budowa komórki roślinnej cz.1
- Budowa komórki roślinnej cz.2
- Budowa komórki bakteryjnej
- Różne rodzaje komórek
- Samożywność
- Cudzożywność
- Cechy cudzożywności
- Sposoby oddychania organizmów
- Powtórzenie — dział 2
- Klasyfikacja organizmów
- Wirusy
- Bakterie
- Protisty
- Budowa i różnorodność grzybów
- Porosty
- Powtórzenie — dział 3
- Tkanki roślinne
- Korzeń
- Pęd. Budowa i funkcje łodygi
- Liść — wytwórnia pokarmu
- Powtórzenie — dział 4
- Mchy
- Paprotniki
- Nagonasienne
- Rozpoznaj gatunki drzew iglastych
- Okrytonasienne
- Sposoby zapylania roślin
- Rozprzestrzenianie się roślin okrytonasiennych
- Znaczenie roślin okrytonasiennych
- Drzewa liściaste
- Powtórzenie — dział 5
- Karty z odpowiedziami
Szczegóły
9788366804432
- Producent
- WIR
- Autor
- Anna Żertka
- Data premiery
- 2021
- ISBN
- 9788366804432
- Format
- A4
- Stron
- 80
- Okładka
- teczka
- Nr katalogowy
- 32331
Zobacz także
16 innych produktów w tej samej kategorii:
feedback Zgłoś komentarz