Cortex. Wyzwania
zoom_out_map
chevron_left chevron_right
-7%

Cortex. Wyzwania

Johan Benvenuto , Nicolas Bourgoin

Zabierz swój mózg na salę gimnastyczną i podejmij wyzwanie, jakim jest rozgrywka w Cortex! Ta szybka i wesoła gra pozwoli Ci wzmocnić pamięć, refleks i...

55,75 zł Brutto

45,33 zł Netto

59,95 zł -7%

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką : 59,95 zł
new_releases W dostawie
tag_faces 112 pkt w Programie Lojalnościowym
Opis
Zabierz swój mózg na salę gimnastyczną i podejmij wyzwanie, jakim jest rozgrywka w Cortex! Ta szybka i wesoła gra pozwoli Ci wzmocnić pamięć, refleks i logiczne myślenie, jednocześnie dając masę frajdy!

W Cortex od 2 do 6 graczy będzie rywalizować ze sobą, szybko zgadując odpowiedzi na 8 rodzajów wyzwań, które rozwijają różne funkcje ludzkiego mózgu. Za prawidłowe odpowiedzi otrzymają części układanki, a pierwsza osoba, która zdobędzie wszystkie 4 części i ukończy swój obrazek mózgu, zostanie zwycięzcą!

Cortex pozwoli Wam rozgrzać obie półkule mózgu i porządnie go wygimnastykować. To doskonała gra familijna, która sprawdzi się też na imprezach, spotkaniach, czy w podróży!

Na czym to polega?

  • Najmłodszy z graczy odwraca górną kartę ze stosu, kładąc ją tak, by wszyscy mogli odczytać jej treść.
  • Gdy któryś z graczy stwierdzi, że zna odpowiedź, natychmiast zakrywa kartę dłonią i wykrzykuje odpowiedź!
  • Gdy zabierze rękę, sprawdzacie, czy miał rację i jeśli tak - otrzymuje tę (zakrytą) kartę przed sobą. Jeśli gracz uzbiera 2 karty o takim samym rewersie, to wymienia je na jedną z 4 części układanki.
  • Jeśli nie miał racji, kartę wtasowujecie do stosu i rozpoczynacie następną rundę. Gracz, który właśnie się pomylił nie może udzielać odpowiedzi przez następną kolejkę!

Osiem rodzajów wyzwań, które pobudzą Twoje zmysły!

  1. Pamięć - zakryj kartę dłonią i wymień 5 rzeczy, które na niej zauważyłeś.
  2. Kolor - zakryj kartę dłonią i określ, w którym przypadku słowo określające kolor napisane jest w swoim kolorze.
  3. Labirynt - zakryj kartę dłonią i powiedz, w którym rogu znajduje się wyjście z labiryntu!
  4. Koordynacja - jedną ręką zakryj kartę, a odpowiednim palcem drugiej dotknij wskazanej części ciała!
  5. Para - zakryj kartę dłonią i powiedz, który z wielu przedstawionych na niej obrazków wystąpił dwukrotnie!
  6. Częstotliwość - zakryj tę kartę i powiedz, który element występuje na niej najczęściej!
  7. Rozumowanie - zakryj kartę dłonią i powiedz, który kształt pasuje do pustego miejsca!
  8. Wyzwanie - gracz, który rozwiązał poprzednie wyzwanie musi zamknąć oczy i polegając wyłącznie na zmyśle dotyku rozpoznać fakturę jednej ze specjalnych kart imitujących powierzchnię piłki do kosza, mchu, skóry lub innych materiałów.

Zawartość pudełka:

  • 90 kart (74 karty testów, 6 kart wyzwań, 10 kart faktur z wytłoczeniami)
  • 6 układanek z obrazkiem mózgu (razem 24 części)

Liczba graczy: 2-6 osób
Wiek: od 8 lat
Czas gry: ok. 15 minut


Szczegóły
Rebel
5902650610798
Producent
Rebel
Autor
Johan Benvenuto, Nicolas Bourgoin
Data premiery
2017
ISBN
5902650610798
Format
135x135
Okładka
pudełko
chat Komentarze (0)
16 innych produktów w tej samej kategorii:
Na końcu języka 2
Kontynuacja jednej z najlepszych na świecie gier imprezowych! Gracze kolejno wykładają karty. Gdy na kartach 2 graczy pojawi się ten sam obrazek, następuje...
44,91 zł
49,90 zł
Eksplodujące Kotki: Koci złodziejaszek

Eksplodujące Kotki: Koci Złodziejaszek to pełna chaosu i zdrady wersja kultowej gry karcianej, w której możesz kraść karty rywali, planować podstępy i unikać eksplodujących kotków.

130,15 zł
139,95 zł
IQ Fitness. Szyfry

Zestaw 50 kart z zadaniami polegającymi na łamaniu szyfrów. Łamigłówki obejmują deszyfrowanie tekstów oraz odnajdywanie ukrytych wiadomości w rysunkach, z dostępnymi podstawowymi wskazówkami. Zadania, podzielone na pięć poziomów trudności, ćwiczą logiczne myślenie, cierpliwość i umiejętność analizy.

44,99 zł
Na zakupy. Gra ekonomiczno-matematyczna dla grup

Grupowa gra edukacyjna dla przedszkolaków (do 28 graczy), która w formie zabawy w robienie zakupów uczy podstaw ekonomii i matematyki. Dzieci, realizując listy zakupów lub zbierając monety na modułowej, dwustronnej planszy, wykonują zadania z kart (zagadki, ćwiczenia). Gra rozwija umiejętność liczenia, planowania i współpracy.

450,00 zł
Znaki drogowe. 50 znaków z podstawką

Przedstawiamy grę, która zawiera 50 najważniejszych znaków drogowych. Komplet znaków to znakomity rekwizyt uzupełniający zabawę samochodami.

13,50 zł
15,00 zł
Biegnij, piesku! Gra edukacyjna

Zabawna gra planszowa dla całej rodziny, w której gracze wcielają się w pieski i ścigają, rozpoznając kolory i kształty. Dzięki dwustronnym torom dostępne są dwa warianty gry. Rozwija spostrzegawczość i logiczne myślenie, oferując kreatywną rozrywkę dla dzieci od 3 roku życia.

50,91 zł
59,90 zł
Mistrz Baśni. Zeszyt Scenariuszy nr 1

Wyrusz w niezapomniane przygody pełne magii i wyzwań! Dodatek do "Mistrza Baśni" z trzema nowymi scenariuszami: Smocza KorespondencjaKrólowa Śniegu i Magiczna Fasola.

29,99 zł
Czyj to domek?

Edukacyjna gra dla dzieci, która rozwija logiczne myślenie, spostrzegawczość i koordynację, ucząc przez zabawę o świecie zwierząt.

11,69 zł
12,99 zł
Mówiące pióro. 500 pytań. Zwierzęta

Gra edukacyjna skupiająca się na świecie zwierząt, oferująca 60 różnorodnych zadań rozwijających umiejętności dzieci w sposób zabawny i przystępny. Mówiący długopis pełni rolę przewodnika, umożliwiając interakcję z kartami i ponad 500 quizami, co zachęca dzieci do samodzielnej nauki. Doskonała zabawa sprzyjająca zainteresowaniu przyrodą i fascynującym światem zwierząt.

49,00 zł
Klub przedszkolaka. Zgaduj zgadula
Gra polega na odgadywaniu wierszowanych zagadek, które umieszczone są na kartach. Po drugiej stronie każdej karty namalowana jest odpowiedź na zagadkę. Wiek...
29,90 zł