Jesteśmy w rodzinie Pana Jezusa. Religia - podręcznik, szkoła podstawowa, klasa 1
Władysław Kubik SJ (pod red.) , Teresa Czarnecka (pod red.)
Podręcznik ucznia zawiera 55 jednostek tematycznych, ujętych w sześciu rozdziałach. Katechizm wypełnia założenia katechezy inicjacyjnej. Ukazuje Kościół...
Podręcznik ucznia zawiera 55 jednostek tematycznych, ujętych w sześciu rozdziałach. Katechizm wypełnia założenia katechezy inicjacyjnej. Ukazuje Kościół jako rodzinę Pana Jezusa, w którą dziecko zostało włączone poprzez sakrament chrztu. Wprowadzone zostały katechezy mające przygotować ucznia do przeżywania okresów liturgicznych, uroczystości i świąt.
Każda jednostka lekcyjna jest rozmieszczona na dwóch sąsiadujących stronach, co ma ułatwić uczniom odnalezienie potrzebnych wiadomości i korzystanie z nich.
W podręczniku znajdują się teksty PRZECZYTAJMY RAZEM! Stanowią one propozycję lektury podczas lekcji religii i do samodzielnej pracy w domu. Mogą również służyć jako wstęp do rozmów z dzieckiem na tematy religijne lub do wspólnej wieczornej modlitwy.
Na ostatnich stronach podręcznika, w rozdziale "Pacierz rodziny Jezusa", dzieci i rodzice znajdą teksty najważniejszych modlitw.
Podręcznik, który oddajemy do rąk uczniów i katechetów, w porównaniu z wcześniejszą edycją z 2011 r. ma nieznacznie zmienioną grafikę. Została ona dostosowana do wydawanych równolegle pomocy multimedialnych dla katechetów (płyty DVD). Nie różni się natomiast merytorycznie od dotychczasowego podręcznika z serii "W drodze do Wieczernika". Teksty, treść ilustracji i ich układ pozostały te same.
Podręcznik zgodny z programem nauczania "W drodze do Wieczernika" nr AZ-1-01/10 autorstwa Komisji Wychowania Katolickiego KEP z dnia 9.06.2010 r.
Numer dopuszczenia podręcznika: AZ-11-01/10-KR-1/11
Data dopuszczenia: 11.04.2011 r.
Nr Imprimatur - dopuszczenia do druku: 1098/2011
- Producent
- WAM
- Autor
- Władysław Kubik SJ (pod red.), Teresa Czarnecka (pod red.)
- Data premiery
- 2016
- ISBN
- 9788327711762
- Format
- 210x290
- Stron
- 136
- Okładka
- miękka
feedback Zgłoś komentarz