Rozwijanie komunikacji
Karty pracy dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną, autyzmem oraz problemami w komunikowaniu się.
Materiały powstały z myślą o uczniach mających problemy z komunikowaniem się w warunkach trudnych, niekomfortowych, wywołujących stres.
Materiały powstały z myślą o uczniach mających problemy z komunikowaniem się w warunkach trudnych, niekomfortowych, wywołujących stres.
Publikacja została podzielona na 12 części:
Na kolejnych kartach pracy zostały omówione zdarzenia, okoliczności oraz stany emocjonalne (np. kłótnia, głośne otoczenie, stres, onieśmielenie), w których mógłby znaleźć się każdy z nas. Zadaniem uczniów podczas wykonywania ćwiczeń jest dowiedzieć się, jak przezwyciężyć trudności związane z tymi sytuacjami, być rozumianym i rozumieć innych.
JACEK STOJANOWSKI – oligofrenopedagog, nauczyciel i wychowawca z szesnastoletnim doświadczeniem. Jeden z twórców Fundacji Czeka Na Nas Świat zajmującej się m.in. prowadzeniem zajęć dla uczniów z niepełnosprawnościami, tworzeniem bajek oraz piosenek dla dzieci i młodzieży.
Karty pracy dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną, autyzmem oraz problemami w komunikowaniu się.
Karty pracy dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi oraz problemami w komunikacji.
Karty pracy dla dzieci z problemami w zachowaniu oraz trudnościami z wyrażaniem i nazywaniem emocji.
Karty pracy dla uczniów z problemami w komunikowaniu się.
Publikacja skupia się na rozwijaniu umiejętności komunikacyjnych uczniów z niepełnosprawnością intelektualną poprzez stawianie pytań i inicjowanie dialogu. Karty pracy podzielone są na 6 kategorii tematycznych, co umożliwia uczniom aktywne uczestnictwo w rozmowie i rozwój komunikacyjny.
feedback Zgłoś komentarz