Logopedyczne gry planszowe. Zamek Strachów. Pszczółki Śpioszki  3
zoom_out_map
chevron_left chevron_right
-15%

Logopedyczne gry planszowe. Zamek Strachów. Pszczółki Śpioszki

praca zbiorowa

Zamek Strachów - głoska r w grupach spółgłoskowych tr, dr, kr, gr, pr, br, śr (nagłos, śródgłos, wygłos) Gra przeznaczona do ćwiczeń poprawnej artykulacji...

41,65 zł Brutto

33,86 zł Netto

49,00 zł -15%

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką : 49,00 zł
Czas do końca rabatu: 29 dni
check W magazynie
tag_faces 83 pkt w Programie Lojalnościowym
Opis

Zamek Strachów - głoska r w grupach spółgłoskowych tr, dr, kr, gr, pr, br, śr (nagłos, śródgłos, wygłos)

Gra przeznaczona do ćwiczeń poprawnej artykulacji głoski r w grupach spółgłoskowych tr, dr, kr, gr, pr, br, śr (nagłos, śródgłos, wygłos).

Grać może od 2 do 4 dzieci. Rozpoczyna gracz, który wyrzucił 6 oczek. Przesuwa się on do przodu o tyle pól ile uzyskał w rzucie kostką, dodatkowo wymawiając poprawnie obrazki na mijanych polach. Wygrywa osoba, która pierwsza dotrze pionkami do swojego "domku". Napotkanego na danym polu rywala można "wyrzucić", wówczas jest on zmuszony do rozpoczęcia gry swoim pionkiem od nowa. W grze można wykorzystać od 1 do 4 pionków.

Pszczółki Śpioszki - ś/si, ź/zi, ć/ci, dź/dzi (nagłos, śródgłos, wygłos)

Gra przeznaczona jest do ćwiczeń głosek ś/si, ź/zi, ć/ci, dź/dzi (nagłos, śródgłos, wygłos).

Grać może od 2 do 4 graczy. Gra polega na przejściu pionkiem (pionkami) po plastrze miodu. Start następuje z pierwszych czterech pól plastra miodu leżących po przeciwnej stronie wybranego przez gracza "domku" ("domki" to cztery wydzielone pola z obramowaniem w kolorze czerwonym, żółtym, niebieskim i zielonym). W grze można wykorzystać od 1 do 4 pionków. Grę rozpoczyna gracz, który wyrzuci kostką 6 oczek. Wówczas ustawia się on na dowolnym polu po przeciwnej stronie (przekątnej) "domku". Następnie rzucając kostką przesuwa się o liczbę pól, które wskazuje kostka. Przesuwając pionek gracz musi nazwać napotkane po drodze obrazki. W przypadku wyrzucenia 6 oczek, graczowi przysługuje dodatkowy rzut kostką. Jeżeli pionek gracza zatrzyma się na polu, gdzie stoi pionek przeciwnika, następuje jego strącenie do punktu startu. Ruch pionka może odbywać się do przodu, w linii prostej lub po przekątnej. Wygrywa gracz, który pierwszy ustawi swoje pionki w "domku".

Szczegóły
Komlogo
Wydawnictwo
Komlogo
Autor
praca zbiorowa
Data premiery
2011
Okładka
pudełko
chat Komentarze (0)