Multimedialny Pakiet Logopedyczny. Program komputerowy, część III - ś, ź, ć, dź. Logopedyczne zabawy
-
Podpisz i powiedz – ćwiczenie polega na ułożeniu podpisu do obrazka z rozsypanki literowej. Po poprawnym ułożeniu przez dziecko podpisu lektor wypowiada...
Podpisz i powiedz – ćwiczenie polega na ułożeniu podpisu do obrazka z rozsypanki literowej. Po poprawnym ułożeniu przez dziecko podpisu lektor wypowiada nazwę obrazka, a zadaniem dziecka jest powtórzenie jej.
Zapamiętaj i powiedz – ćwiczenie typu "memory" przeznaczone jest dla dzieci nieczytających. Po odnalezieniu pary obrazków lektor wypowiada ich nazwę, a zadaniem dziecka jest powtórzenie jej.
Co nie pasuje – ćwiczenie polega na wybieraniu obrazka, który nie pasuje pod względem wymowy do pozostałych obrazków pokazanych na ekranie (np. śruba, śnieg, stokrotka, ślimak). Zadaniem dziecka jest wypowiedzenie nazw obrazków, a następnie wybranie niepasującego obrazka.
Nurek – jest to ćwiczenie dynamiczne. Polega na przeprowadzeniu "nurka" po obrazkach, które zawierają w swojej nazwie ćwiczoną głoskę (np. głoskę ś). Tylko po nich nurek może się poruszać.
Nagraj i odtwórz – to moduł, w którym logopeda może zarejestrować wymowę dzieci.
- Wydawnictwo
- Komlogo
- Autor
- -
- Data premiery
- 2008
- Format
- CD
feedback Zgłoś komentarz