Multimedialny Pakiet Logopedyczny. Program komputerowy, część V - głoski dźwięczne, bezdźwięczne. Logopedyczne zabawy  5
zoom_out_map
chevron_left chevron_right
-15%

Multimedialny Pakiet Logopedyczny. Program komputerowy, część V - głoski dźwięczne, bezdźwięczne. Logopedyczne zabawy

Joanna Gruba , Marzena Lampart-Busse

Opisy gier zawartych w programie: PODPISZ I POWIEDZ - ćwiczenia zawarte w programie są pomocne przy utrwalaniu głoski w wyrazach (w różnych pozycjach). Zadaniem...

102,00 zł Brutto

82,93 zł Netto

120,00 zł -15%

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką : 120,00 zł Najniższa obniżka 30 dni przed obniżką : 102,00 zł
W dostawie
new_releases Wysyłka 1-3 dni
tag_faces 204 pkt w Programie Lojalnościowym
Opis

Opisy gier zawartych w programie:

PODPISZ I POWIEDZ - ćwiczenia zawarte w programie są pomocne przy utrwalaniu głoski w wyrazach (w różnych pozycjach). Zadaniem dziecka jest wybieranie kolejnych liter i układanie podpisu do pokazanego na ekranie obrazka. Litery układa się przy pomocy kursora myszy (metodą "przeciągnij i upuść"). W poziomie "średnio" i "dużo" pojawia się kilka zbędnych liter. Podnosi to nieznacznie stopień trudności, a przez to atrakcyjności tego programu.

DOPASUJ OBRAZEK – w kwiatku jest "ukryta" głoska. Należy kliknąć w obrazki na listkach mające tą sama głoskę co obrazek w kwiatku. Klikając prawym przyciskiem myszy w obrazek zostanie on powiększony i zostanie wypowiedziana jego nazwa. Natomiast klikając lewym przyciskiem myszy na obrazku z kwiatka pojawi się szukana głoska a lektor ją wypowie. Dla liczby zadań MAŁO należy z 6 obrazków wybrać 3 właściwe. Dla liczby zadań ŚREDNIO należy z 8 obrazków wybrać 4 właściwe. Dla liczby zadań DUŻO należy z 10 obrazków wybrać 5 właściwych.

JAKA GŁOSKA – w grze należy przeciągnąć głoskę na obrazek w którym ona występuje. Klikając lewym przyciskiem myszki na głosce lektor ją wypowie.

CO NIE PASUJE – ćwiczenie polega na wybieraniu obrazka, który nie pasuje pod względem wymowy do pozostałych obrazków pokazanych na ekranie (np. śruba, śnieg, stokrotka, ślimak). Zadaniem dziecka jest wypowiedzenie nazw obrazków, a następnie wybranie niepasującego obrazka.

ZŁAP OBRAZEK – to gra dynamiczna polegająca na wybraniu obrazków, które w nazwie mają głoski znajdujące się na ciężarówce.

NAGRAJ I ODTWÓRZ - to bardzo prosty rejestrator dźwięku. Umożliwia nagranie wymowy dziecka i porównanie jej np. na początku i końcu terapii.

Szczegóły
Komlogo
Wydawnictwo
Komlogo
Autor
Joanna Gruba, Marzena Lampart-Busse
Data premiery
2011
Format
CD
chat Komentarze (0)