Od słowa do słowa. Trening leksykalno-semantyczny dla uczniów w wieku 13-15 lat
zoom_out_map
chevron_left chevron_right
-2%

Od słowa do słowa. Trening leksykalno-semantyczny dla uczniów w wieku 13-15 lat

Marta Korendo , Katarzyna Sedivy-Mączka

Kreatywny zestaw ćwiczeń językowych dla uczniów w wieku 13-15 lat, wspierający rozwój kompetencji leksykalnych, semantycznych i syntaktycznych. Zeszyt zawiera różnorodne zadania, które uczą budowania wypowiedzi, pogłębiają rozumienie tekstów i rozwijają myślenie językowe, a także doskonale sprawdzają się w pracy terapeutycznej.

50,96 zł Brutto

48,53 zł Netto

52,00 zł -2%

new_releases W dostawie
tag_faces 102 pkt w Programie Lojalnościowym
Opis

Od słowa do słowa. Trening leksykalno-semantyczny dla uczniów w wieku 13-15 lat - WIR - Marta Korendo, Katarzyna Sedivy-Mączka

"Od słowa do słowa" to zbiór ćwiczeń zaprojektowanych specjalnie z myślą o rozwijaniu językowych umiejętności uczniów w wieku 13-15 lat. To nie jest typowy zeszyt ćwiczeń z rutynowymi zadaniami – to starannie skomponowany zestaw kreatywnych zadań, które efektywnie wspierają rozwój kompetencji leksykalnych, semantycznych i syntaktycznych.

Materiał obejmuje ćwiczenia, które doskonalą umiejętność formułowania wypowiedzi ustnych i pisemnych, pogłębiają rozumienie tekstów oraz rozwijają myślenie językowe. Dzięki zadaniom opartym na kategoryzacji i analogii uczniowie będą lepiej radzić sobie z analizą i interpretacją nowych sytuacji.

Zeszyt "Od słowa do słowa" został dostosowany do potrzeb nastolatków w wieku 13–15 lat. Zróżnicowany pod względem trudności, sprawdzi się zarówno na standardowych lekcjach, jak i w pracy z uczniami ambitnymi. To również znakomite narzędzie na zajęcia terapeutyczne i rewalidacyjne, wspomagające rozwój uczniów na różnych poziomach zaawansowania.

Spis treści:

  • Synonimy
  • Połączenia wyrazowe
  • Antonimy
  • Kategorie słowne
  • Gradacje znaczeń
  • Analogie
  • Frazeologizmy
  • Definiowanie pojęć
  • Rozwiązania

Dr hab. Marta Korendo

– filolog polski, logopeda i neurologopeda, profesor krakowskiego Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej, kierownik Katedry Logopedii i Zaburzeń Rozwoju. Bada znaczenie języka dla procesów poznawczych i społecznych, skuteczne sposoby budowania systemu językowego w umysłach dzieci z dysfunkcjami rozwojowymi oraz dzieci dwu- i wielojęzycznych.

Dr Katarzyna Sedivy-Maczka

– adiunkt w Katedrze Logopedii i Zaburzeń Rozwoju UKEN w Krakowie, neurologopeda, pedagog specjalny. Tworzy programy terapeutyczne dla dzieci niesłyszących, w spektrum autyzmu, z zaburzeniami komunikacji językowej oraz zagrożonych dysleksja.

Szczegóły
WIR
9788368052374
Producent
WIR
Autor
Katarzyna Sedivy-Mączka
Marta Korendo
Data premiery
2024
ISBN
9788368052374
Format
A4
Stron
124
Nr katalogowy
36194
Zobacz także
chat Komentarze (0)