Ćwiczenia linearnego przetwarzania - połówki
Zestaw zawiera 34 obrazki rozcięte na dwie części (10 pionowo, 10 poziomo, 7 skośnie w lewo, 7 skośnie w prawo).
Ćwiczenia planowania ruchu ręki przygotowują do nauki pisania, stymulują sprawność manualną oraz koordynację wzrokowo-ruchową.
Ćwiczenia planowania ruchu ręki przygotowują do nauki pisania, stymulują sprawność manualną oraz koordynację wzrokowo-ruchową. Odtwarzanie przez dziecko prezentowanych wzorów pełni funkcję stymulacji lewopółkulowej (odwołującej się przede wszystkim do umiejętności linearnych oraz sekwencyjnych). Powtarzanie rysowanych przez terapeutę wzorów pozwala na wzbudzenie naśladownictwa. Ćwiczenia naśladowania i planowania ruchu dominującej ręki pozwalają zbudować biologiczne podłoże uczenia się mowy: naśladowania ruchów artykulacyjnych, uczenia się wzorców ruchu i rozumienia intencji.
Pomoc szczególnie przeznaczona dla dzieci:
Zestaw zawiera 34 obrazki rozcięte na dwie części (10 pionowo, 10 poziomo, 7 skośnie w lewo, 7 skośnie w prawo).
Pomoc zaprojektowana dla: dzieci zdrowych na początku nauki czytania metodą symultaniczno-sekwencyjną; dzieci z trudnościami w nauce czytania w klasie I; dzieci z zaburzeniami komunikacji językowej.
Aktywność ruchowa jest ważnym źródłem poznawania świata. Dzieci aktywne fizycznie mają wyższy poziom koncentracji na różnych zadaniach, są także bardziej kreatywne, co koreluje w przyszłości z lepszymi wynikami w nauce.
Zestaw zawiera 48 kartoników ze zdjęciami przedstawiającymi produkty spożywcze: napoje i pokarmy.
Pomoc składa się z tablicy z dużą ilością szczegółów oraz 20 obrazków z występującymi na niej rzeczownikami.
feedback Zgłoś komentarz