Archimedes - Gry do plecaka  1
zoom_out_map
chevron_left chevron_right
-10%

Archimedes - Gry do plecaka

Reiner Knizia

Radosna i dynamiczna gra matematyczna, w której gracze tworzą równania, doskonaląc umiejętności matematyczne i ucząc się o wybitnych matematykach. Rozgrywka składa się z pięciu rund, a celem jest pozbycie się kart, unikając punktów karnych. Gra inspiruje do rozmów na temat osiągnięć naukowych i wpływu matematyków na rozwój tej fascynującej dziedziny.

35,99 zł Brutto

29,26 zł Netto

39,99 zł -10%

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką : 39,99 zł Najniższa obniżka 30 dni przed obniżką : 31,99 zł
W dostawie
new_releases Wysyłka 1-3 dni
tag_faces 72 pkt w Programie Lojalnościowym
Opis

Archimedes - Gry do plecaka - Egmont - Reiner Knizia

Radosna, dynamiczna i edukacyjna gra, w której uczestnicy tworzą matematyczne równania, starając się pozbyć jak najszybciej wszystkich swoich kart.

Gra edukacyjna - Archimedes

wspomaga naukę matematyki oraz rozwijanie zdolności taktycznych. Poprzez dodawanie, odejmowanie, mnożenie i dzielenie, młodzi gracze nie tylko doskonalą swoje umiejętności matematyczne, ale także świetnie się bawią. Na kartach gry znajdują się wybitni matematycy, tacy jak Katherine Johnson, Zoltán Pál Dienes, Alan Turing, Malba Tahan, Emmy Noether, Sofja Kowalewska, Émilie Du Châtelet, Bhaskaraćarja, Muhammad Ibn Musa Al-Chuwarizmi, Hypatia z Aleksandrii i Archimedes. Dodatkowo, pojawiają się dwaj najsłynniejsi polscy uczeni: Stefan Banach, prekursor analizy funkcjonalnej, oraz Wacław Sierpiński, twórca trójkąta i dywanu Sierpińskiego oraz pionier prac nad zbiorami samopodobnymi.

Gra matematyczna

może stanowić inspirację do rozmów na temat osiągnięć poszczególnych uczonych i ich wpływu na rozwój matematyki.

Rozgrywka składa się z pięciu rund. W każdej rundzie gracze układają karty matematyków, tworząc równania. Jeśli gracz pozostanie z kartami na koniec rundy, otrzymuje punkty karne. Zwycięzcą zostaje ten, kto po pięciu rundach zdobędzie najmniej punktów karnych.

Dodawaj, odejmuj, mnóż i dziel, poznając jednocześnie największych mistrzów królowej nauk - matematyki!

Elementy gry:

  • 55 kart matematyków
  • 5 dużych żetonów symboli matematycznych
  • 25 żetonów punktów (po 5 z wartościami od 1 do 5)
Szczegóły
Egmont
5903707560226
Wydawnictwo
Egmont
Autor
Reiner Knizia
ISBN
5903707560226
Format
100x130x35
Nr katalogowy
35447
Wiek
7+
Liczba graczy
2-5
Rok wydania
2022
Opakowanie
Pudełko
Zobacz także
chat Komentarze (0)