Białe czy czarne? Symultaniczne i sekwencyjne strategie uczenia się  1
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

Białe czy czarne? Symultaniczne i sekwencyjne strategie uczenia się

Agnieszka Bala

67,99 zł Brutto

55,28 zł Netto

check W magazynie
tag_faces 136 pkt w Programie Lojalnościowym
Opis

Seria "Symultaniczne i sekwencyjne strategie uczenia się" przeznaczona jest dla dzieci:

  • zagrożonych dysleksją i dyslektycznych
  • z trudnościami w nauce języka polskiego i obcego
  • z zaburzeniami rozwojowymi, w tym autystycznych, z zespołem Aspergera, alalią, afazją dziecięcą
  • także dla dzieci zdrowych, którym rodzice i opiekunowie chcą pomóc w usprawnieniu systemu językowego

Zadania zawarte w grze rozwijają pamięć, analizę i syntezę wzrokową, uczą logicznego myślenia, naśladowania, kontynuowania i uzupełniania sekwencji, uczą analizowania wzoru od strony lewej do prawej, linijka w linijkę, zgodnie z kierunkiem czytania.

I. Analiza i synteza wzrokowa

Dzieci mają za zadanie ułożyć klocki według podanego wzoru w książeczce, analizując wzór od lewej do prawej strony, linijka w linijkę. Ćwiczenia te są przydatne w terapii neurobiologicznej, stymulacji ogólnorozwojowej, terapii logopedycznej, reedukacyjnej. Zadania zawarte w grach rozwijają pamięć, analizę i syntezę wzrokową oraz słuchową, uczą logicznego myślenia, naśladowania i tworzenia sekwencji, przygotowują do nauki czytania i pisania. Zabawy można wykorzystać w codziennej pracy edukacyjnej w domu, przedszkolu i szkole.

Zestaw zawiera:

  •  16 kwadratowych dwustronnych elementów tekturowych
  •  2 prostokątne elementy dwustronne tekturowe
  •  4 nieregularne elementy dwustronne tekturowe
  •  zbindowana książeczka, 61 stron laminowanych ze wzorami
  •  instrukcja ćwiczeń
  •  woreczek na elementy
  •  pudełko tekturowe
Szczegóły
Arson
Wydawnictwo
Arson
Autor
Agnieszka Bala
Data premiery
2014
Okładka
pudełko
chat Komentarze (0)