Relacje
Relacja ujmuje zależność między dwoma bądź większą liczbą elementów (podmiotów, przedmiotów, fragmentów obiektów, cech). Ujęcie relacji wymaga przetwarzania sekwencyjnego, charakteryzującego pracę lewej półkuli mózgu.
Pomoc przeznaczona jest do wykorzystania w terapii dzieci z zaburzeniami komunikacji językowej, a także dla dzieci rozpoczynających naukę czytania.
Pomoc Historyjki obrazkowe przeznaczona jest do wykorzystania w terapii dzieci z zaburzeniami komunikacji językowej, a także dla dzieci rozpoczynających naukę czytania.
Ćwiczenia z wykorzystaniem historyjek można dowolnie modyfikować, ucząc rozpoznawania przyczyn i skutków zdarzeń, rozumienia czasowników, również czytania samogłosek, wyrażeń dźwiękonaśladowczych, czasowników oraz rzeczowników.
Opowiadanie historyjki pozwala dziecku nazwać przyczynę i skutek zdarzenia, a także zrozumieć jego uporządkowanie w czasie.
Prawidłowe myślenie przyczynowo-skutkowe pozwala przewidywać skutki działań własnych lub innych osób. Pomaga także zrozumieć pojawiające się w różnych sytuacjach emocje, a także przewidywać konsekwencje działań własnych i innych.
Prezentowane historyjki można wykorzystać również do:
Zestaw zawiera 27 ilustracji stanowiących 9 historyjek obrazkowych oraz etykiety z samogłoskami, wyrażeniami dźwiękonaśladowczymi i zdaniami opisującymi obrazki. Do zestawu dołączona jest również instrukcja z przykładami ćwiczeń.
Relacja ujmuje zależność między dwoma bądź większą liczbą elementów (podmiotów, przedmiotów, fragmentów obiektów, cech). Ujęcie relacji wymaga przetwarzania sekwencyjnego, charakteryzującego pracę lewej półkuli mózgu.
Pomoc można wykorzystać do pracy z dzieckiem nad formowaniem myślenia przez analogię, warunkującego uczenie się reguł gramatycznych języka etnicznego i języków obcych.
Pomoc przeznaczona do badania poziomu opanowania prawidłowej odmiany rzeczowników przez przypadki i ćwiczeń utrwalających użycie form fleksyjnych.
Zestaw może być wykorzystany do terapii dzieci z zaburzeniami komunikacji językowej oraz do stymulacji dzieci bez problemów rozwojowych, które były poddane nadmiernej stymulacji wysokimi technologiami wpływającymi na kompetencję społeczną.
feedback Zgłoś komentarz