Nauka czytania bez literowania
Książka przeznaczona dla uczniów, którzy mają trudność z czytaniem, jak również dla tych, którzy chcą szybko nauczyć się czytać.
Elementarz do nauki czytania dla I etapu nauczania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną. Dwuznaki, spółgłoski miękkie, ćwiczenia utrwalające.
Publikacja jest kontynuacją Elementarza do nauki czytania dla I etapu nauczania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną.
Zawarte w książce materiały zostały opracowane tak, by nauczyciele, terapeuci i rodzice mieli pewną swobodę w korzystaniu z ćwiczeń i możliwość dostosowania ich do indywidualnych potrzeb dziecka.
Książka przeznaczona dla uczniów, którzy mają trudność z czytaniem, jak również dla tych, którzy chcą szybko nauczyć się czytać.
Publikacja pomaga uczniom w nauce rozpoznawania liter i czytania prostych sylab oraz wyrazów. Pomija trudniejsze elementy językowe, aby ułatwić naukę osobom z niepełnosprawnością intelektualną, ale może być także przydatna dla innych uczniów.
W publikacji zawarte są treści z zakresu edukacji polonistycznej, matematycznej, przyrodniczej, plastycznej i technicznej.
Zawarte w książce ćwiczenia: stymulują rozwój aktywności czytelniczych dzieci, uzupełniają oraz pomagają utrwalić już zdobyte wiadomości, rozwijają zainteresowanie kodem literowym u najmłodszych.
Prezentowane karty pracy mają pomóc uczniom – szczególnie w trakcie realizacji zajęć korekcyjno-kompensacyjnych – w nabyciu umiejętności sprawnego czytania i pisania.
Skuteczna nauka czytania dla małych dzieci oraz uczniów z trudnościami. Książka z CD.
feedback Zgłoś komentarz