Stymulacja i terapia. Przygotowanie do nauki czytania. Myślenie przyczynowo-skutkowe  1
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

Stymulacja i terapia. Przygotowanie do nauki czytania. Myślenie przyczynowo-skutkowe

Agnieszka Fabisiak-Majcher , Marta Korendo , Elżbieta Szmuc-Ławczys

160,00 zł Brutto

152,38 zł Netto

check W magazynie
tag_faces 320 pkt w Programie Lojalnościowym
Opis

"Myślenie przyczynowo-skutkowe" to zestaw obrazkowy, rozwijający u dzieci umiejętność rozumienia tego, co było najpierw, co potem, co było przyczyną, a co jest skutkiem oraz linearnego porządkowania bodźców. Zawiera on 40 kolorowych, foliowanych kart A4 i książeczkę.

Kształtowanie myślenia przyczynowo-skutkowego warunkuje zdolność przewidywania konsekwencji własnych działań, usprawnia jednocześnie umiejętność skutecznego planowania i unikania błędów w codziennym postępowaniu. Obszerny materiał obrazkowy ma na celu ćwiczenie myślenia przyczynowo-skutkowego w sposób wieloaspektowy. Służą temu zestawy historyjek kilkuelementowych (3-, 4-, 6-częściowych), pary obrazków Co - z czego?, historyjki z różnymi zakończeniami, ze skutkiem natychmiastowym lub odroczonym, tematyczne relacje czasowe i wiele innych. Pomoc ułatwia stymulację procesów myślowych dzieci prawidłowo rozwijających się. Może także zostać wykorzystana w pracy z dziećmi z zaburzeniami rozwojowymi, m.in. niesłyszącymi, autystycznymi, zagrożonymi dysleksją, dyslektycznymi oraz o obniżonej sprawności intelektualnej.

Szczegóły
WIR
9788366422032
Wydawnictwo
WIR
Autor
Agnieszka Fabisiak-Majcher, Marta Korendo, Elżbieta Szmuc-Ławczys
Data premiery
2012
ISBN
9788366422032
Format
A4
Stron
40+20
Okładka
teczka
chat Komentarze (0)