Kapitan Nauka. Zakodowany zamek. Gra na kodowanie  1
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

Kapitan Nauka. Zakodowany zamek. Gra na kodowanie

Hubert Bobrowski , Justyna Hołubowska-Chrząszczak

Podstawy programowania dla najmłodszych

59,90 zł Brutto

48,70 zł Netto

W dostawie
new_releases Wysyłka 1-3 dni
tag_faces 120 pkt w Programie Lojalnościowym
Opis

Kapitan Nauka. Zakodowany zamek. Gra na kodowanie
to propozycja nauki podstaw kodowania bez użycia komputera. Ciekawa fabuła i barwne ilustracje zachęcą dziecko do zabawy, w trakcie której poćwiczy tworzenie algorytmów i komunikatów. Rozwinie kreatywność, myślenie logiczne i umiejętność skupienia na zadaniu. Gra nauczy również współpracy dzięki wariantowi kooperacyjnemu.

Grać można również w pojedynkę i dzięki temu w twórczy sposób spędzić czas samemu, gdy nie ma akurat w pobliżu innych miłośników planszówek!

Zakodowany zamek
to gra, w której wcielisz się w sprytnego czarodzieja i opracujesz strategię zebrania czterech skarbów, zanim duch wyjdzie z zamkowej wieży! Poznaj język znaków i symboli graficznych, wykorzystaj pomysłowość i myślenie logiczne, by opracować trasę do zakodowanych trofeów.

Poznaj tajniki kodowania. Ułóż odpowiednią sekwencję kart, przygotowując trasę prowadzącą do skarbów, i przeżyj wspaniałą przygodę! Graj w pojedynkę lub z drużyną i prześcignij ducha!

Zakodowany zamek
od najmłodszych lat pozwoli ćwiczyć zdolności niezbędne zawodowym programistom. Koncentracja, cierpliwość, wytrwałość to kluczowe umiejętności w kształtowaniu drogi zawodowej. Zamiast pamięciowego przyswajania informacji, wszystko opiera się na wykorzystywaniu myślenia i eksperymentowania.

Atutem gry Zakodowany Zamek jest wykorzystywanie STEM (ang. Science, Technology, Engineering, Maths) – nowego podejścia do nauki, integrującego nauki ścisłe, nowoczesne technologie, inżynierię oraz matematykę. Wszystko to dla rozwoju umiejętności myślenia logicznego, rozwiązywania problemów, kreatywności oraz współpracy.

Okiem Eksperta

Oryginalna gra kooperacyjna o interesującej fabule i intrygującej szacie graficznej, wprowadzająca w podstawy programowania oraz tworzenia algorytmów. Podczas nabywania umiejętności kodowania gracze współpracują ze sobą, doskonaląc kompetencje społeczne i cyfrowe – kluczowe w nowym społeczeństwie informacyjnym. Wartościowa pomoc dydaktyczna dla nauczycieli edukacji początkowej oraz emocjonująca gra rodzinna o walorach integrujących.
dr Aleksandra Szyller,
nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej, wykładowca akademicki na Wydziale Pedagogicznym UW, prowadząca szkolenia dla nauczycieli, właścicielka firmy szkoleniowej www.mamtemoc.edu.pl

Kapitan Nauka. Zakodowany zamek. Gra na kodowanie

Zawartość pudełka:

  • plansza,
  • 32 żetony,
  • 35 kart,
  • instrukcja.

Wszystkie elementy zostały wykonane z grubej tektury, co gwarantuje bezpieczną zabawę i wytrzymałość podczas rozgrywek.

Szczegóły
Kapitan Nauka
5903699821046
Wydawnictwo
Kapitan Nauka
Autor
Hubert Bobrowski, Justyna Hołubowska-Chrząszczak
Data premiery
2020
ISBN
5903699821046
Format
245x250
Okładka
pudełko
Zobacz także
chat Komentarze (0)