Kapitan Nauka. Co za emocje! Gra edukacyjna  1
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

Kapitan Nauka. Co za emocje! Gra edukacyjna

Hubert Bobrowski , Katarzyna Urbaniak

Doskonały trening rozpoznawania i wyrażania emocji! Pomoc dla przedszkolaków wspomagająca ich w lepszym poznaniu siebie i uczuć osób z najbliższego otoczenia. 

59,90 zł Brutto

48,70 zł Netto

W dostawie
new_releases Wysyłka 1-3 dni
tag_faces 120 pkt w Programie Lojalnościowym
Opis

Kapitan Nauka. Co za emocje! Gra edukacyjna
to doskonały trening rozpoznawania i wyrażania emocji!

Co za emocje!
to pomoc dla przedszkolaków wspomagająca ich w lepszym poznaniu siebie i uczuć osób z najbliższego otoczenia. Dzięki prostym, a zarazem aktywnym wariantom gry dzieci nauczą się nazywać podstawowe emocje, takie jak:

  • smutek,
  • radość,
  • wstyd,
  • zaskoczenie,
  • strach.

Podczas zabawy przedszkolaki będą mogły ćwiczyć wyrażanie emocji w bezpiecznej rodzinnej atmosferze oraz rozmawiać o tym, co czują w określonych sytuacjach i jak radzić sobie zarówno z pozytywnymi, jak i negatywnymi uczuciami. Wystarczy odkryć jedną z 10 kart aktywności i przekazać ją pozostałym uczestnikom we wskazany na karcie sposób: za pomocą mimiki, całego ciała, własnego głosu czy wyrazu twarzy innych.

Kapitan Nauka. Co za emocje! Gra edukacyjna
to kreatywna i żywiołowa gra dla młodszych dzieci, które uczą się rozpoznawać swoje i cudze uczucia oraz je wyrażać.

Zadaniem gracza jest zaprezentować pozostałym uczestnikom przedstawioną na karcie emocję w określony sposób. Można to robić za pomocą min, krótkiej opowieści, dźwięków i odgłosów lub rozpoznając emocję na podstawie wyrazu twarzy. To świetny trening komunikacji, który pobudza wyobraźnię emocjonalną, kreatywność, empatię oraz umiejętność kojarzenia, a nade wszystko dostarcza dużo emocji i śmiechu!

Zawartość pudełka:

  • lista emocji,
  • karty,
  • żetony,
  • medale.

Karty do gry mają zaokrąglone rogi i zostały wykonane z grubej tektury, co gwarantuje bezpieczną zabawę oraz wytrzymałość.

Dzięki grze Co za emocje! dziecko rozwija:

  • myślenie logiczne,
  • wyobraźnię,
  • koncentrację.

Co za emocje!
to doskonała rozrywka dla całej rodziny.

Wiek graczy: 3-9 
Ilość graczy: 3+
Czas gry:15-20 minut

Szczegóły
Kapitan Nauka
5903699821053
Wydawnictwo
Kapitan Nauka
Autor
Hubert Bobrowski, Katarzyna Urbaniak
Data premiery
2020
ISBN
5903699821053
Format
245x250
Okładka
pudełko
Zobacz także
chat Komentarze (0)