Kumaci piraci. Gra matematyczna  1
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

Kumaci piraci. Gra matematyczna

Jarosław Wójcicki , Hubert Bobrowski

Gra matematyczna zapewniająca emocjonującą zabawę dla dzieci, rozwijając umiejętności logicznego myślenia i szybkiego liczenia poprzez piracką przygodę.

59,90 zł Brutto

48,70 zł Netto

W dostawie
new_releases Wysyłka 1-3 dni
tag_faces 120 pkt w Programie Lojalnościowym
Opis

Kumaci piraci - Gra matematyczna - Kapitan Nauka - Jarosław Wójcicki, Hubert Bobrowski

Szukasz gry, która wciągnie Twoje dziecko do zabawy, a przy okazji sprawi, że polubi matematykę?

"Kumaci piraci" to właśnie ta przygoda! W tej emocjonującej bitwie o skarby dzieci wcielają się w role piratów, rozwiązując przy tym różnorodne działania matematyczne. Dodawanie i odejmowanie w zakresie 100 z podziałem na dwa poziomy trudności oraz mnożenie w zakresie 1-50.

Losujcie działania, wykonujcie je i sprawdzajcie wyniki! Pirackie trofea stanowią podpowiedzi – jeśli są one takie same na żetonie i planszy, to zbieracie skarb. Zwycięża ten, kto pierwszy zgromadzi w skrzyni sześć pirackich trofeów. Gotowi na emocjonującą wyprawę po skarby?

Gra matematyczna

Ta gra nie tylko rozwija umiejętności matematyczne, ale też wspiera koncentrację, pamięć i spostrzegawczość. Dzięki niej dzieci trenują szybkie liczenie w pamięci i rozwijają logiczne myślenie, czując się jednocześnie jak prawdziwi piraci poszukujący ukrytych skarbów. To świetny sposób na połączenie zabawy z nauką i motywowanie dzieci do eksploracji świata matematyki!

Gra oparta na metodzie STEM

Gra "Kumaci piraci" wykorzystuje STEM (ang. Science, Technology, Engineering, Maths), czyli nowe podejście do uczenia się, które rozwija umiejętność myślenia logicznego, rozwiązywania problemów i skutecznego komunikowania się.

Gracze zdobywają nowe umiejętności dzięki wykorzystaniu naturalnych zdolności, takich jak pomysłowość, chęć eksperymentowania oraz ciekawość świata. Doskonalą przy tym kompetencje przyszłości, m.in. koncentrację, wytrwałość oraz cierpliwość w poszukiwania rozwiązań.

Plansze i żetony zostały wykonane z grubej tektury, co gwarantuje wytrzymałość nawet podczas najbardziej emocjonujących rozgrywek.

Zawartość:

  • 4 plansze,
  • 44 żetony z wynikami działań,
  • 44 żetony z działaniami,
  • 8 żetonów specjalnych,
  • instrukcja.
Szczegóły
Kapitan Nauka
5904905917386
Wydawnictwo
Kapitan Nauka
Autor
Jarosław Wójcicki, Hubert Bobrowski
Data premiery
2023
ISBN
5904905917386
Format
245x250
Nr katalogowy
35563
Wiek
6+
Liczba graczy
2-4
Czas rozgrywki
10-20 minut
Ilustracje
Anastasiia Moshina
Opakowanie
Pudełko
Zobacz także
chat Komentarze (0)