Logo pary. Karty do utrwalania głoski r
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

Logo pary. Karty do utrwalania głoski r

Marta Nizio

„Logo pary” to karciana gra logopedyczna. Jej celem jest utrwalenie poprawnej wymowy głoski r dzięki powtarzalności wypowiadanych słów.

Seria: Logo pary

29,90 zł Brutto

24,31 zł Netto

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni : 29,90 zł
block Chwilowo niedostępny
tag_faces 60 pkt w Programie Lojalnościowym
Opis

Logo pary. Karty do utrwalania głoski R

„Logo pary” to karciana gra logopedyczna. Można ją dostosować do wieku dziecka, jego potrzeb i umiejętności, odpowiednio modyfikując zasady gry. Jej celem jest utrwalenie poprawnej wymowy głoski r dzięki powtarzalności wypowiadanych słów.

Logo pary

skierowane są do logopedów, terapeutów, nauczycieli i rodziców.

Karty do utrwalania głoski R

Głoska r sprawia dzieciom dość duży problem i jest jedną z najczęściej wadliwie realizowanych głosek. Podczas prawidłowej wymowy głoski r należy czubek języka wprowadzić w wibracje. Boki języka przylegają do wewnętrznych powierzchni górnych zębów i dziąseł. Gdy we współpracy z logopedą lub dzięki samodzielnej pracy głoska r zostanie wywołana, należy utrwalić ją w mowie spontanicznej i właśnie temu służy ta gra.

Logo pary. Karty do utrwalania głoski R

W opakowaniu znajduje się 29 kart. Na każdej z nich widnieje 6 elementów. Elementy, o których mowa, powtarzają się na kilku kartach — jest to celowy zabieg. Każdy z graczy musi wykazać się refleksem, umiejętnością przyporządkowania słowa do obrazka i szybką (choć staranną) artykulacją spostrzeżonego elementu. Pomiędzy dwiema dowolnymi kartami jest zawsze tylko jeden wspólny element.

W karty można grać na wiele sposobów:

Toczę bój i środek będzie mój
Jeden z graczy tasuje karty i rozdaje pozostałym uczestnikom po jednej karcie, której nie mogą odsłonić. Pozostałe karty kładzie na środek elementami do góry. Na umówiony znak wszyscy gracze odwracają swoje karty i szukają pomiędzy swoją kartą a kartami położonymi na środku wspólnego elementu. Gdy element zostanie znaleziony, gracz zabiera kartę ze środka i rozpoczyna się kolejna tura. Gra toczy się aż do momentu zgarnięcia przez graczy wszystkich kart ze środka. Po podliczeniu kart, gracze dowiadują się, kto został zwycięzcą.

Erki precz, nie chcę was mieć
Jeden z graczy tasuje karty i rozdaje uczestnikom wszystkie z wyjątkiem jednej, którą kładzie na środek. Na umówiony znak następuje odkrycie karty ze środka, a gracze przekładają otrzymane karty elementami do góry. Zaczyna się rozgrywka. Każdy z graczy dąży do tego, żeby zauważyć wspólny element między swoją kartą a środkiem i wypowiada na głos słowo, które nazywa ten element, po czym zostawia kartę na środku. Wygrywa ta osoba, która jak najszybciej pozbędzie się wszystkich kart.
WAŻNE: w tej wersji gry – 1 karta trafia do pudełka.

Raz, dwa, trzy, królem erek zostań TY!
Jeden z graczy tasuje karty i rozdaje je pozostałym uczestnikom. Żaden z graczy nie ma wglądu do kart. Na umówiony znak gracze wyjmują po jednej odwróconej karcie i szukają wspólnego elementu, nie musi być ten sam na kartach wszystkich graczy (w przypadku, gdy grają więcej niż 2 osoby). Jeśli jeden gracz u drugiego zobaczy dokładnie ten sam element, wypowiada na głos słowo i zabiera kartę graczowi. Pozostali gracze nie zmieniają karty, którą trzymają. Gra toczy się aż do momentu wyczerpania kart.
WAŻNE: w tej wersji gry przy 3 i 4 graczach 2 karty trafiają do pudełka, by dla każdego gracza w trakcie rozdawania kart przypadało ich po 6.

Wyrazy wykorzystane w grze:

  • rak,

  • rakieta,

  • radio,

  • robak,

  • ryba,

  • rekin,

  • róża,

  • roślina,

  • trawa,

  • tratwa,

  • trójka,

  • truskawka,

  • drabina,

  • droga,

  • drewno,

  • cytryna,

  • pralka,

  • broda,

  • krowa,

  • król,

  • parasol,

  • gruszka,

  • aparat,

  • tort,

  • serce,

  • latarka,

  • zebra,

  • pomidor,

  • ser,

  • kaptur,

  • plaster.

Szczegóły
Logomotywa
5904280183161
Producent
Logomotywa
Autor
Marta Nizio
Data premiery
2021
Format
85x85
Okładka
pudełko
Nr katalogowy
32298
Wiek
3+
Liczba graczy
2-4
Seria wydawnicza
Logo pary
Zobacz także
Papuga Aga opowiada. Część 4 - głoski L, R

Historyjki obrazkowe, które można wykorzystać w terapii logopedycznej i zabawach ogólnorozwojowych dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym.

42,42 zł
49,90 zł
chat Komentarze (0)
16 innych produktów w tej samej kategorii:
Nazwij i wrzuć! Wakacje w kamperze

Magiczna gra, która nie tylko bawi, ale również rozwija umiejętności językowe i poznawcze u dzieci. Dzięki tej zabawce dzieci uczą się nazw przedmiotów, porównują je, znajdują różnice i cechy wspólne. To doskonały sposób na rozwijanie koordynacji wzrokowo-ruchowej, słownictwa oraz zdolności logicznego myślenia. Seria gier "Nazwij i wrzuć" jest gorąco rekomendowana przez logopedów i pedagogów. Pozwól swojemu dziecku odkryć radość nauki i rozwijania umiejętności poprzez tę wspaniałą i kreatywną zabawę.

89,00 zł
Pucio. Logopedyczne memo języczkowe

Niezwykła gra, która łączy tradycyjną zabawę z ćwiczeniami logopedycznymi, pomagając poprawić wymowę głosek. Gra opiera się na ilustracjach z Puciem i jego rodziną, inspirując zabawne ćwiczenia językowe. W pudełku znajdziesz jasne instrukcje, a całość gwarantuje świetną zabawę. Pucio to idealna pomoc logopedyczna dla dzieci, stworzona przez doświadczoną logopedkę Martę Galewską-Kustrę i ilustrowaną przez Joannę Kłos.

40,49 zł
44,99 zł
Logokostki - głoska "SZ" 3w1

Gra zawiera: LOGOKOSTKI - 9 kostek z drzewa bukowego 3x3 cm (54 obrazki) KARTY PRACY Z ĆWICZENIAMI - 12 kart MEMORY

76,50 zł
85,00 zł
Zabawy logorytmiczne dla najmłodszych

Ćwiczenia wykorzystywane w profilaktyce i terapii logopedycznej, rytmice oraz nauczaniu przedszkolnym i zintegrowanym. 

16,58 zł
19,50 zł
Eduterapeutica Lux. Gra Szereg ciszący do mat logopedycznych

Logopedyczna gra wspierająca terapię głosek ś, ź, ć, dź. Łączy ćwiczenia artykulacyjne z ruchem i zabawą, co przyspiesza postępy dzieci i uatrakcyjnia zajęcia indywidualne oraz grupowe. Idealna do wykorzystania w szkołach, przedszkolach i gabinetach.

258,10 zł
290,00 zł