Logopedyczne gry planszowe. Stonoga Sabina. Pszczółki Pracusie  3
zoom_out_map
chevron_left chevron_right
-15%

Logopedyczne gry planszowe. Stonoga Sabina. Pszczółki Pracusie

praca zbiorowa

Stonoga Sabina i Pszczółki Pracusie to gry planszowe wspierające rozwój mowy u dzieci poprzez naukę głosek "s", "l" i "r". Oferują trzy poziomy trudności, angażując umiejętności percepcyjne i logiczne. Gry mogą być wykorzystane w domu, przedszkolu lub szkole, zapewniając zabawę dla 2-4 graczy.

41,64 zł Brutto

33,85 zł Netto

48,99 zł -15%

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką : 49,00 zł Najniższa obniżka 30 dni przed obniżką : 41,65 zł
check W magazynie
tag_faces 83 pkt w Programie Lojalnościowym
Opis

Pszczółki Pracusie - l - r, l, r (nagłos, śródgłos, wygłos)

Gra przeznaczona jest do ćwiczeń głosek l - r, l, r (nagłos, śródgłos, wygłos).

Grać może od 2 do 4 graczy. Gra polega na przejściu pionkiem (pionkami) po plastrze miodu. Start następuje z pierwszych czterech pól plastra miodu leżących po przeciwnej stronie wybranego przez gracza "domku" ("domki" to cztery wydzielone pola z obramowaniem w kolorze czerwonym, żółtym, niebieskim i zielonym). W grze można wykorzystać od 1 do 4 pionków. Grę rozpoczyna gracz, który wyrzuci kostką 6 oczek. Wówczas ustawia się on na dowolnym polu po przeciwnej stronie (przekątnej) "domku". Następnie rzucając kostką przesuwa się o liczbę pól, które wskazuje kostka. Przesuwając pionek gracz musi nazwać napotkane po drodze obrazki. W przypadku wyrzucenia 6 oczek, graczowi przysługuje dodatkowy rzut kostką. Jeżeli pionek gracza zatrzyma się na polu, gdzie stoi pionek przeciwnika, następuje jego strącenie do punktu startu. Ruch pionka może odbywać się do przodu, w linii prostej lub po przekątnej. Wygrywa gracz, który pierwszy ustawi swoje pionki w "domku".

Stonoga Sabina - s (nagłos)

Gra przeznaczona jest do ćwiczeń głoski s (nagłos).

Grać może od 2 do 4 graczy. Rozpoczyna gracz, który wyrzucił 6 oczek. Przesuwa się on do przodu o tyle pól, ile uzyskał w rzucie kostką, dodatkowo nazywając poprawnie obrazki na mijanych polach. Wygrywa osoba, która pierwsza dotrze pionkami do końca lub początku stonogi Sabiny. Napotkanego na danym polu rywala można "wyrzucić", wówczas jest on zmuszony do rozpoczęcia gry tym pionkiem od nowa. Zawodnicy mogą wykorzystać w grze od 1 do 4 pionków.

Szczegóły
Komlogo
5900238482829
Wydawnictwo
Komlogo
Autor
praca zbiorowa
Data premiery
2011
ISBN
5900238482829
Okładka
pudełko
Nr katalogowy
21962
Liczba graczy
2-4
chat Komentarze (0)