Matematyka krok po kroku. Pierwsze zadania tekstowe. Karty pracy
Ewa Oleksy , Justyna Nizińska
Karty pracy mogą być wykorzystywane przez dzieci typowo rozwijające się, jak i dzieci ze specjalnymi potrzebami. Zeszyt zawiera 76 kart pracy z zakresu dodawania i odejmowania w zakresie 1-20.
Matematyka krok po kroku. Pierwsze zadania tekstowe. Karty pracy
"Matematyka krok po kroku. Karty pracy" mogą być wykorzystywane przez dzieci typowo rozwijające się, jak i dzieci ze specjalnymi potrzebami. Będą doskonałym materiałem uzupełniającym do pracy:
- w czasie wprowadzania nauki rozwiązywania zadań tekstowych w klasach 1-3 szkoły masowej,
- podczas zajęć rewalidacyjnych, wyrównawczych, wspomagających,
- podczas nauki matematyki w szkołach specjalnych.
Pierwsze Zadania tekstowe
Cele publikacji:
- nauka czytania ze zrozumieniem,
- wspieranie treningu czytania,
- nauka rozwiązywania zadań tekstowych.
Zeszyt zawiera 76 kart pracy z zakresu:
- dodawania w zakresie 1–10,
- odejmowania w zakresie 1–10,
- dodawania w zakresie 1–20,
- odejmowania w zakresie 1–20.
- Producent
- WIR
- Autor
- Ewa Oleksy, Justyna Nizińska
- Data premiery
- 2021
- ISBN
- 9788366804463
- Format
- A4
- Stron
- 80
- Okładka
- miękka
- Nr katalogowy
- 32396
Odkoduj. Zadania przygotowujące do programowania
dla dzieci w młodszym wieku szkolnym
Matematyka. Graficzne karty pracy dla szkoły podstawowej
Zestaw graficznych notatek i kart pracy z zakresu: liczb całkowitych, ułamków zwykłych, ułamków dziesiętnych, pierwiastków, pól figur płaskich i potęg 🔰
Matematyka krok po kroku. Dodawanie i odejmowanie w zakresie 10. Karty pracy
Karty pracy mogą być wykorzystywane przez dzieci typowo rozwijające się, jak i dzieci ze specjalnymi potrzebami. Zeszyt zawiera 78 kart pracy z zakresu dodawania i odejmowania w zakresie 10.
Iga poznaje matematykę
Zadania matematyczne dla dzieci w wieku 5-7 lat.
Matematyka krok po kroku. Porównywanie liczb i zbiorów. Karty pracy
Celem publikacji jest kształtowanie u dzieci umiejętności szacowania i określania liczebności zbiorów z użyciem pojęć: tyle samo, więcej, mniej, dużo, mało.
feedback Zgłoś komentarz