Na dobry początek. Zbiór piosenek i zabaw muzyczno-ruchowych  1
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

Na dobry początek. Zbiór piosenek i zabaw muzyczno-ruchowych

Maciej Kołodziejski , Katarzyna Moskal-Kozak

Zbiór piosenek i zabaw muzyczno-ruchowych dla dzieci w wieku przedszkolnym i młodszym szkolnym.

75,00 zł Brutto

71,43 zł Netto

W dostawie
new_releases Wysyłka 1-3 dni
tag_faces 150 pkt w Programie Lojalnościowym
Opis

Na dobry początek. Zbiór piosenek i zabaw muzyczno-ruchowych dla dzieci w wieku przedszkolnym i młodszym szkolnym

"Na dobry początek" - publikacja skierowana do nauczycieli i rodziców, która zawiera:

  • nuty 27 piosenek,
  • wyodrębnione z nich motywy tonalne i rytmiczne,
  • 20 autorskich śpiewanek i rytmiczanek (wszystko nagrane na CD)
  • i wiele pomysłów na zabawy muzyczno-ruchowe.

Propozycje te są nie tylko praktyczną egzemplifikacją podejścia autorów do umuzykalniania dzieci, ale także swoistym odwołaniem do teorii uczenia się muzyki Edwina E. Gordona, koncepcji edukacyjno-muzycznych C. Orffa, E. Jaques-Dalcroze’a, Z. Kodály’a oraz teorii inteligencji wielorakich Howarda Gardnera.

Jeśli jesteś nauczycielem lub rodzicem, który chce w twórczy sposób:

  • budować słownik muzyczny dziecka, a poprzez to rozwinąć jego audiację, zdolności muzyczne tonalne i rytmiczne, umiejętności wokalne i ruchowe bez względu na poziom własnych kompetencji muzycznych,
  • wspierać dziecko w odczuwaniu, poznawaniu i rozumieniu rzeczywistości, budowaniu autoekspresji z wykorzystaniem jego naturalnej spontaniczności,
  • zapewnić wielostronny rozwój dziecka w zróżnicowany sposób, wprowadzać autorski materiał muzyczny oparty na wielu skalach muzycznych,
  • stworzyć dziecku przestrzeń do budowania relacji społecznych i doświadczeń emocjonalnych,

sięgnij po książkę Na dobry początek….

Zabawy muzyczno-ruchowe dla dzieci

Muzyka, ruch, język i zabawa są ściśle powiązane i mogą się przenikać, a zarazem wchodzić w interakcje, nie tylko w edukacji muzycznej, ale również w pedagogice integracyjnej i edukacji specjalnej. Utwory inspirujące ruch, taniec, odgrywanie ról, język i ekspresja emocjonalna stanowią ważną część programu nauczania i uczenia się dzieci najmłodszych.

W muzykoterapii dzieci zaś, systematyczne korzystanie z piosenek jest jednym z podstawowych narzędzi, które terapeuta ma do dyspozycji, ponieważ w prawie wszystkich jej rodzajach piosenki wykorzystywane są do zachęcania do nawiązywania kontaktów, wspierania relacji lub wzajemnej pomocy, a więc służą dynamice rozwoju społecznego i emocjonalnego.

Szczegóły
Difin
9788366491700
Wydawnictwo
Difin
Autor
Maciej Kołodziejski, Katarzyna Moskal-Kozak
Data premiery
2021
ISBN
9788366491700
Format
210x297
Stron
130
Okładka
miękka
Nr katalogowy
32411
Zobacz także
chat Komentarze (0)