Baśniogra. Miasto odważnych - Tom 2
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

Baśniogra. Miasto odważnych - Tom 2

Marcin Kubiesa

Baśniogra. Miasto Odważnych - drugi tom z serii Baśniogra - wejdź do magicznego miasta pełnego elfów, krasnoludów i niezwykłych przygód. Twórz bohatera, podejmuj decyzje i odkrywaj wyjątkowe historie za każdym razem!

39,99 zł Brutto

38,09 zł Netto

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni : 39,99 zł Najnizsza obniżka w ciągu ostatnich 30 dni : 31,99 zł
new_releases W dostawie
tag_faces 80 pkt w Programie Lojalnościowym
Opis

Baśniogra. Miasto odważnych - Tom 2 - Marcin Kubiesa - Szkoła Wyobraźni

Wejdź do pełnego magii i niezwykłości Miasta Odważnych! Wśród kolorowych uliczek tętniących życiem elfów, krasnoludów, gnomów i ogrów czeka na Ciebie wyjątkowa przygoda. Czy znajdziesz w sobie odwagę, by zmierzyć się z wyzwaniami, które niesie to magiczne miejsce?

Baśniogra. Miasto Odważnych to drugi tom serii książek paragrafowych Baśniogra dla dzieci. Każda decyzja, którą podejmiesz, i każdy rzut kostką wpływają na przebieg historii, dzięki czemu każda rozgrywka jest inna. Stwórz swojego bohatera, wyrusz na pełną przygód wyprawę, zbieraj magiczne przedmioty, zdobywaj doświadczenie i nawiązuj przyjaźnie, które pomogą Ci w drodze do celu.

Dlaczego pokochasz tę książkę?

  • Możesz grać wielokrotnie, odkrywając różne ścieżki fabuły.
  • Każda decyzja ma znaczenie – od wyboru drogi po rzuty kostkami.
  • Idealna zarówno dla dzieci, które potrafią czytać, jak i tych, które potrzebują wsparcia rodzica.
  • Łączy elementy gry, edukacji i zabawy, rozwijając wyobraźnię, logiczne myślenie oraz umiejętności podejmowania decyzji.

Zasady gry:

  • Przygotowanie do gry. Zbierz trzy zwykłe kostki do gry, ołówek, kredki (dla chętnych do kolorowania) oraz umiejętność czytania lub słuchania. Gra jest idealna dla dzieci w wieku od 3 do 10 lat. Młodszym dzieciom mogą pomóc dorośli lub starsze rodzeństwo.

  • Tworzenie bohatera. W książce znajdziesz Kartę Postaci oraz karty zawodów. Wybierz profesję, płeć i zapoznaj się ze specjalnymi umiejętnościami swojej postaci. Nadaj jej imię i zapisz je na Karcie Postaci. Możesz również narysować portret bohatera. Ta sama postać może być wykorzystywana w kolejnych przygodach, rozwijając swoje zdolności, zbierając magiczne przedmioty i poznając nowych przyjaciół.

  • Rzuty kostkami. Podczas gry bohater będzie wykonywał tzw. „test cechy”. W tym celu rzuć trzema sześciennymi kostkami i zsumuj wyniki. W większości przypadków wyniki 3–10 oznaczają porażkę, a 11–18 sukces.

  • Cechy postaci. Każda postać posiada trzy cechy: Siłę, Umysł i Zręczność. Wybór zawodu podnosi jedną z nich o +1. Podczas testu dodaj wartość odpowiedniej cechy do rzutu kostkami. Przykład: jeśli Siła wynosi +1, a wynik na kostkach to 10, suma wynosi 11.

  • Zmęczenie. Niepowodzenia lub pech mogą prowadzić do zdobycia punktów zmęczenia. Każdy punkt zmęczenia odejmuje -1 od wyniku rzutów. Trzy punkty zmęczenia oznaczają, że bohater pada nieprzytomny, a gra zaczyna się od nowa. Magiczne mikstury lub specjalne przedmioty mogą pomóc zmniejszyć zmęczenie.

  • Przedmioty. Zdobyte przedmioty zapisuj na liście, dodając ich efekty (np. bonusy do testów). Możesz je wykorzystać w dowolnym momencie gry.

  • Przyjaciele. Zapoznani przyjaciele zyskują miejsce na liście postaci. Niektórzy oferują unikalne zdolności, które mogą być pomocne w kolejnych rozgrywkach.

  • Przebieg gry. Czytaj tekst na wybranym paragrafie i wybieraj opcje dalszego postępowania. Przechodź do wskazanych numerów, aż ukończysz grę.

  • Uwaga! Nie czytaj punktów, do których nie prowadzą polecenia – to popsuje zabawę. Chcesz większej magii? Włącz muzykę z ulubionych ścieżek dźwiękowych, np. Studio Ghibli.

  • Rozwój postaci. Po zakończeniu gry zwiększ o 1 punkt wybraną cechę: Siłę, Umysł lub Zręczność. Przedmioty i przyjaciół możesz zachować na kolejne przygody, ale cechy rozwijaj uczciwie, tylko raz na zakończoną grę.

  • Skróty zawodów. Niektóre testy cech mają przypisane bonusy dla wybranych zawodów. Skróty pomagają przypomnieć, który zawód zyskuje dodatkowy +1 (np. „CZ” – czarodziej, „RY” – rycerz).

  • Monety Szczęścia. Podczas gry możesz zdobywać Monety Szczęścia (MS). Wykorzystaj je do zakupów w mieście lub przerzucenia niekorzystnego wyniku testu. Powtórzenie jednego testu kosztuje jedną Monetę Szczęścia.

Przygotuj się na niezapomnianą podróż i odkryj tajemnice Miasta Odważnych!

Szczegóły
Szkoła Wyobraźni
9788395851933
Producent
Szkoła Wyobraźni
Autor
Marcin Kubiesa
ISBN
9788395851933
Format
210x300
Stron
74
Okładka
miękka
Nr katalogowy
36582
Wiek
3+ (z pomocą opiekuna) / 7+ (samodzielnie)
Ilustracje
Janina Sobota
Zobacz także
chat Komentarze (0)