Baśniogra. Zagubiony czarodziej - Tom 1
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

Baśniogra. Zagubiony czarodziej - Tom 1

Marcin Kubiesa

Baśniogra. Zagubiony Czarodziej to pierwszy tom interaktywnej książki paragrafowej dla dzieci, w której tworzysz własnego bohatera i wyruszasz na pełną przygód misję odnalezienia zaginionego czarodzieja. Gra łączy zabawę, edukację i rozwój wyobraźni!

39,99 zł Brutto

38,09 zł Netto

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni : 39,99 zł Najnizsza obniżka w ciągu ostatnich 30 dni : 31,99 zł
new_releases W dostawie
tag_faces 80 pkt w Programie Lojalnościowym
Opis

Baśniogra. Zagubiony czarodziej - Tom 1 - Marcin Kubiesa - Szkoła Wyobraźni

Baśniogra. Zagubiony Czarodziej – magiczna gra paragrafowa dla dzieci

Dołącz do niezwykłej przygody, w której wcielisz się w odważnego bohatera lub bohaterkę, gotowych stawić czoła tajemniczym wyzwaniom w baśniowym świecie! Nadworny czarodziej Xantar zaginął, a Niewidzialna Królowa wzywa śmiałków, by go odnaleźli. Czy uda Ci się sprostać temu zadaniu?

Baśniogra. Zagubiony Czarodziej to pierwsza część wyjątkowej serii książek paragrafowych dla dzieci. Dzięki niej każda rozgrywka staje się unikalna, a wybory i rzuty kostkami decydują o losach Twojej postaci. Stwórz bohatera, wybierz jego cechy i zawód, a następnie wyrusz na poszukiwania magicznych przedmiotów, zyskaj nowych przyjaciół i rozwijaj swoje umiejętności.

Dlaczego pokochasz tę książkę?

  • Możesz grać wielokrotnie, odkrywając różne ścieżki fabuły.
  • Każda decyzja ma znaczenie – od wyboru drogi po rzuty kostkami.
  • Idealna zarówno dla dzieci, które potrafią czytać, jak i tych, które potrzebują wsparcia rodzica.
  • Łączy elementy gry, edukacji i zabawy, rozwijając wyobraźnię, logiczne myślenie oraz umiejętności podejmowania decyzji.

Zasady gry:

  • Przygotowanie do gry. Zbierz trzy zwykłe kostki do gry, ołówek, kredki (dla chętnych do kolorowania) oraz umiejętność czytania lub słuchania. Gra jest idealna dla dzieci w wieku od 3 do 10 lat. Młodszym dzieciom mogą pomóc dorośli lub starsze rodzeństwo.

  • Tworzenie bohatera. W książce znajdziesz Kartę Postaci oraz karty zawodów. Wybierz profesję, płeć i zapoznaj się ze specjalnymi umiejętnościami swojej postaci. Nadaj jej imię i zapisz je na Karcie Postaci. Możesz również narysować portret bohatera. Ta sama postać może być wykorzystywana w kolejnych przygodach, rozwijając swoje zdolności, zbierając magiczne przedmioty i poznając nowych przyjaciół.

  • Rzuty kostkami. Podczas gry bohater będzie wykonywał tzw. „test cechy”. W tym celu rzuć trzema sześciennymi kostkami i zsumuj wyniki. W większości przypadków wyniki 3–10 oznaczają porażkę, a 11–18 sukces.

  • Cechy postaci. Każda postać posiada trzy cechy: Siłę, Umysł i Zręczność. Wybór zawodu podnosi jedną z nich o +1. Podczas testu dodaj wartość odpowiedniej cechy do rzutu kostkami. Przykład: jeśli Siła wynosi +1, a wynik na kostkach to 10, suma wynosi 11.

  • Zmęczenie. Niepowodzenia lub pech mogą prowadzić do zdobycia punktów zmęczenia. Każdy punkt zmęczenia odejmuje -1 od wyniku rzutów. Trzy punkty zmęczenia oznaczają, że bohater pada nieprzytomny, a gra zaczyna się od nowa. Magiczne mikstury lub specjalne przedmioty mogą pomóc zmniejszyć zmęczenie.

  • Przedmioty. Zdobyte przedmioty zapisuj na liście, dodając ich efekty (np. bonusy do testów). Możesz je wykorzystać w dowolnym momencie gry.

  • Przyjaciele. Zapoznani przyjaciele zyskują miejsce na liście postaci. Niektórzy oferują unikalne zdolności, które mogą być pomocne w kolejnych rozgrywkach.

  • Przebieg gry. Czytaj tekst na wybranym paragrafie i wybieraj opcje dalszego postępowania. Przechodź do wskazanych numerów, aż ukończysz grę.

  • Uwaga! Nie czytaj punktów, do których nie prowadzą polecenia – to popsuje zabawę. Chcesz większej magii? Włącz muzykę z ulubionych ścieżek dźwiękowych, np. Studio Ghibli.

  • Rozwój postaci. Po zakończeniu gry zwiększ o 1 punkt wybraną cechę: Siłę, Umysł lub Zręczność. Przedmioty i przyjaciół możesz zachować na kolejne przygody, ale cechy rozwijaj uczciwie, tylko raz na zakończoną grę.

  • Skróty zawodów. Niektóre testy cech mają przypisane bonusy dla wybranych zawodów. Skróty pomagają przypomnieć, który zawód zyskuje dodatkowy +1 (np. „CZ” – czarodziej, „RY” – rycerz).

  • Monety Szczęścia. Podczas gry możesz zdobywać Monety Szczęścia (MS). Wykorzystaj je do zakupów w mieście lub przerzucenia niekorzystnego wyniku testu. Powtórzenie jednego testu kosztuje jedną Monetę Szczęścia.

Odkryj Baśniogra. Zagubiony Czarodziej i baw się razem z dzieckiem, przeżywając fascynujące przygody, które będą źródłem radości, nauki i wspólnych wspomnień!

Szczegóły
Szkoła Wyobraźni
9788395404665
Producent
Szkoła Wyobraźni
Autor
Marcin Kubiesa
ISBN
9788395404665
Format
210x300
Stron
74
Okładka
miękka
Nr katalogowy
36581
Wiek
3+ (z pomocą opiekuna) / 7+ (samodzielnie)
Ilustracje
Janina Sobota
Zobacz także
chat Komentarze (0)