Baśniogra. Skarb podniebnych piratów - Tom 5
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

Baśniogra. Skarb podniebnych piratów - Tom 5

Marcin Kubiesa

Baśniogra. Skarb Podniebnych Piratów to piąty tom serii Baśniogra, w którym odkrywasz tajemnice podniebnego okrętu. Stwórz bohatera, podejmuj decyzje i przeżyj wyjątkową przygodę pełną magii i niespodzianek!

39,99 zł Brutto

38,09 zł Netto

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni : 39,99 zł Najnizsza obniżka w ciągu ostatnich 30 dni : 31,99 zł
new_releases W dostawie
tag_faces 80 pkt w Programie Lojalnościowym
Opis

Baśniogra. Skarb Podniebnych Piratów - Tom 5 - Marcin Kubiesa - Szkoła Wyobraźni

Spójrz na świat z innej perspektywy! Ze szczytowej wieży Zamku Bohaterów rozciąga się najpiękniejszy widok w okolicy. Jednak tej nocy coś zakłóca spokojne obserwacje – zza chmur wyłania się tajemniczy podniebny okręt, który zbliża się do zamku. Co przyniesie ta niezwykła wizyta?

Baśniogra. Skarb Podniebnych Piratów to piąta odsłona serii Baśniogra, pełnej magicznych przygód i interaktywnej rozgrywki. Czytelnicy mają okazję wcielić się w wyjątkowego bohatera lub bohaterkę, podejmować decyzje, zbierać magiczne przedmioty i odkrywać niesamowite tajemnice. Każda rozgrywka to nowa historia – wybory oraz rzuty kostkami wpływają na fabułę i zakończenie opowieści.

Wciągnij się w pełen magii świat, poznawaj niezwykłych przyjaciół i zmierz się z wyzwaniami, jakie stawia tajemniczy podniebny okręt. Gotowy na przygodę?

Zasady gry:

  • Przygotowanie do gry. Zbierz trzy zwykłe kostki do gry, ołówek, kredki (dla chętnych do kolorowania) oraz umiejętność czytania lub słuchania. Gra jest idealna dla dzieci w wieku od 3 do 10 lat. Młodszym dzieciom mogą pomóc dorośli lub starsze rodzeństwo.

  • Tworzenie bohatera. W książce znajdziesz Kartę Postaci oraz karty zawodów. Wybierz profesję, płeć i zapoznaj się ze specjalnymi umiejętnościami swojej postaci. Nadaj jej imię i zapisz je na Karcie Postaci. Możesz również narysować portret bohatera. Ta sama postać może być wykorzystywana w kolejnych przygodach, rozwijając swoje zdolności, zbierając magiczne przedmioty i poznając nowych przyjaciół.

  • Rzuty kostkami. Podczas gry bohater będzie wykonywał tzw. „test cechy”. W tym celu rzuć trzema sześciennymi kostkami i zsumuj wyniki. W większości przypadków wyniki 3–10 oznaczają porażkę, a 11–18 sukces.

  • Cechy postaci. Każda postać posiada trzy cechy: Siłę, Umysł i Zręczność. Wybór zawodu podnosi jedną z nich o +1. Podczas testu dodaj wartość odpowiedniej cechy do rzutu kostkami. Przykład: jeśli Siła wynosi +1, a wynik na kostkach to 10, suma wynosi 11.

  • Zmęczenie. Niepowodzenia lub pech mogą prowadzić do zdobycia punktów zmęczenia. Każdy punkt zmęczenia odejmuje -1 od wyniku rzutów. Trzy punkty zmęczenia oznaczają, że bohater pada nieprzytomny, a gra zaczyna się od nowa. Magiczne mikstury lub specjalne przedmioty mogą pomóc zmniejszyć zmęczenie.

  • Przedmioty. Zdobyte przedmioty zapisuj na liście, dodając ich efekty (np. bonusy do testów). Możesz je wykorzystać w dowolnym momencie gry.

  • Przyjaciele. Zapoznani przyjaciele zyskują miejsce na liście postaci. Niektórzy oferują unikalne zdolności, które mogą być pomocne w kolejnych rozgrywkach.

  • Przebieg gry. Czytaj tekst na wybranym paragrafie i wybieraj opcje dalszego postępowania. Przechodź do wskazanych numerów, aż ukończysz grę.

  • Uwaga! Nie czytaj punktów, do których nie prowadzą polecenia – to popsuje zabawę. Chcesz większej magii? Włącz muzykę z ulubionych ścieżek dźwiękowych, np. Studio Ghibli.

  • Rozwój postaci. Po zakończeniu gry zwiększ o 1 punkt wybraną cechę: Siłę, Umysł lub Zręczność. Przedmioty i przyjaciół możesz zachować na kolejne przygody, ale cechy rozwijaj uczciwie, tylko raz na zakończoną grę.

  • Skróty zawodów. Niektóre testy cech mają przypisane bonusy dla wybranych zawodów. Skróty pomagają przypomnieć, który zawód zyskuje dodatkowy +1 (np. „CZ” – czarodziej, „RY” – rycerz).

  • Monety Szczęścia. Podczas gry możesz zdobywać Monety Szczęścia (MS). Wykorzystaj je do zakupów w mieście lub przerzucenia niekorzystnego wyniku testu. Powtórzenie jednego testu kosztuje jedną Monetę Szczęścia.

Dołącz do niezwykłej przygody i poznaj tajemnice Skarbu Podniebnych Piratów!

Szczegóły
Szkoła Wyobraźni
9788395851964
Producent
Szkoła Wyobraźni
Autor
Marcin Kubiesa
ISBN
9788395851964
Format
210x300
Stron
82
Okładka
miękka
Nr katalogowy
36585
Wiek
5+ (z pomocą opiekuna) / 7+ (samodzielnie)
Ilustracje
Janina Sobota
Zobacz także
chat Komentarze (0)