Dyskalkulia (licencja 1-stanowiskowa)
praca zbiorowa
Dyskalkulia zagadnienia: ćwiczenie pojęcia liczby, ćwiczenie czynności matematycznych, rozwiązywanie prostych zadań tekstowych i układanie do nich równań....
tag_faces 514 pkt w Programie Lojalnościowym
Opis
Dyskalkulia zagadnienia: ćwiczenie pojęcia liczby, ćwiczenie czynności matematycznych, rozwiązywanie prostych zadań tekstowych i układanie do nich równań. Klasyfikacja liczb ze względu na relacje większości (mniejszości). Proste działania: dodawanie, odejmowanie, mnożenie. Zbiory.
Dla kogo: uczniowie młodszych klas SP i nawet 6-latki.
Dla kogo: uczniowie młodszych klas SP i nawet 6-latki.
Rodzaje ćwiczeń:
- "Zgadnij o jakiej liczbie myślę" czyli chodniczek liczbowy (ćwiczenie pojęcia liczby, komputer zgaduje liczbę, którą wybrał uczeń poprzez zawężanie obszaru poszukiwań)
- "Gra w węża" (uczeń współzawodniczy z komputerem, gra ćwiczy czynności matematyczne: uczeń musi liczyć, dodawać)
- "Rozwiązywanie prostych zadań" typu: "Mama kupiła 2 jabłka i 3 gruszki. Ile owoców kupiła mama?" występujące w 2 wariantach:
3.1. Uczeń ma podać odpowiedź (liczbę)
3.2. Uczeń ma ułożyć równanie (w powyższym przykładzie 2+3=5) Uwaga, w kolejnych wykonaniach danego zadania używane są różne liczby, tak aby uczeń nie nauczył się go na pamięć - Klasyfikowanie figur geometrycznych
- Przyporządkowanie liczb do zbiorów ze względu na relację większości, mniejszości (dane są liczby, uczeń ma wybrać liczby większe np. od 5 i mniejsze od 5). Uczeń ma tak przenieść liczby aby spełnione były odpowiednie nierówności.
- Przyporządkowanie działań do podanych wyników (podane są działania np. 2+3, 3+4, 5+7 oraz wyniki: 5, 7, 12 uczeń ma tak przenieść działania aby pasowały do wyników. Typy działań: dodawanie, odejmowanie na liczbach całkowitych dodatnich i {0}, mnożenie.
Prezentacja 6 i 7 są podzielone ze względu na zakres liczb, a 7 ze względu na rodzaj działania.
Szczegóły
9788366062238
- Producent
- FOXE
- Autor
- praca zbiorowa
- ISBN
- 9788366062238
16 innych produktów w tej samej kategorii:
feedback Zgłoś komentarz