EduSensus Każdy uczeń to UCZEŃ ZDOLNY (pendrive)
Multimedialne oprogramowanie wspomagające rozwój predyspozycji i uzdolnień dzięki zajęciom prowadzonym metodą projektu edukacyjnego.
Multimedialne oprogramowanie wspomagające rozwój predyspozycji i uzdolnień dzięki zajęciom prowadzonym metodą projektu edukacyjnego.
Program multimedialny Każdy uczeń to UCZEŃ ZDOLNY został przygotowany dla uczniów klas początkowych szkoły podstawowej w wieku 6-10 lat do realizacji, szczególnie, na zajęciach dodatkowych.
Każdy uczeń to UCZEŃ ZDOLNY to:
- jedyny na rynku produkt multimedialny do wspomagania pracy metodą projektu edukacyjnego,
- kształcenie KOMPETENCJI KLUCZOWYCH jako połączenia wiedzy, umiejętności i postaw odpowiednich do sytuacji,
- stymulacja rozwoju poznawczego, emocjonalnego i motorycznego,
- integracja wiedzy szkolnej i pozaszkolnej,
- produkt przygotowany przez profesorów edukacji wczesnoszkolnej.
Teraz na PENDRIVE! Łatwa instalacja i jeden numer licencji!
Każdy uczeń to UCZEŃ ZDOLNY jest programem, który:
- wspomaga rozwój predyspozycji i uzdolnień dzieci,
- kształtuje myślenie strategiczne,
- uczy jak formułować hipotezy,
- rozwija umiejętności abstrahowania, wnioskowania i dedukowania,
- uczy dzieci współdziałania w grupie, dzielenia się zadaniami i odpowiedzialnością za ich wykonanie,
- stymuluje ciekawość poznawczą,
- uczy zaradności i przedsiębiorczości,
- pozwala nauczycielowi na organizację zajęć dla dzieci przejawiających ponadprzeciętną ciekawość świata,
- powstał we współpracy z przedstawicielami świata nauki.
Program składa się z 5 bloków tematycznych:
- Świat wokół nas,
- Wynalazki,
- Kompas, mapa, GPS,
- Co w trawie piszczy?,
- Sami też to potrafimy!
W każdym z nich nauczyciel znajdzie sugestie dotyczące realizacji w sumie 25 różnych projektów. Zaproponowane zagadnienia są związane z treściami, które uczeń poznaje w szkole, ale sposób ich zaprezentowania odbiega od tego znanego dzieciom z tradycyjnych podręczników.
Program Każdy uczeń to UCZEŃ ZDOLNY wspiera realizację podstawy programowej na I-szym etapie edukacyjnym (klasy 1-3).
Program współpracuje również z:
- tablicą interaktywną,
- komputerem z panelem dotykowym.
Wymagania:
- Flash Player - Wymaga zainstalowanego oprogramowania Adobe Flash Player
- Karta dźwiękowa - Karta dźwiękowa z podłączonymi głośnikami lub słuchawkami
- Karta graficzna - Pracująca z rozdzielczością 1024 x 768 z tysiącami kolorów
- Pamięć - 1 GB pamięci RAM (dla systemu 32-bit) lub 2 GB pamięci RAM (dla systemu 64-bit)
- Procesor - Procesor 2,8 GHz
- System - Windows XP/Vista/7/8.x/10 - wersje 32- i 64 bitowe
- Wymagane - Port USB 2.0, mysz komputerowa
- Producent
- Nowa Era
- Data premiery
- 2017
feedback Zgłoś komentarz