Kapitan Nauka. Szalone porządki. Gra edukacyjna
Hubert Borowski
Zabawna gra edukacyjna, która rozwija umiejętności segregowania i klasyfikowania przedmiotów. Gracze szukają przedmiotów i wrzucają je do kufra, unikając kłębków kurzu. Gra oferuje trzy warianty rozgrywki: memory, kooperacyjny i rywalizacyjny, rozwijając logiczne myślenie, pamięć i refleks. Kolorowe ilustracje i solidne wykonanie gwarantują wciągającą zabawę dla całej rodziny.
Kapitan Nauka. Szalone porządki. Gra edukacyjna - Kapitan Nauka - Hubert Borowski
Trening segregowania i klasyfikowania Sprytna miotło, przegoń kurz, niech bałagan zniknie już!
Psotne kłębki kurzu znowu robią zamieszanie, a gracze muszą je powstrzymać! Szalone porządki to pełna humoru gra edukacyjna, która łączy emocje i rywalizację z treningiem umiejętności segregowania i klasyfikowania przedmiotów według ich rodzaju, wielkości, czy koloru.
Aby przywrócić porządek, gracze muszą zebrać przedmioty rozsiane po różnych pomieszczeniach i wrzucić je do przestrzennego kufra 3D. Na ich drodze stają jednak małe, podstępne kłębki kurzu, które można pokonać tylko za pomocą sprytnych mioteł. Gra rozwija logiczne myślenie, pamięć, spostrzegawczość oraz refleks. Proste zasady oraz trzy warianty rozgrywki pozwalają na rywalizację, współpracę lub grę w pojedynkę.
Gra edukacyjna
Szalone porządki oferują trzy różne sposoby gry:
-
Najprostszy wariant memory – gracze szukają par przedmiotów tego samego rodzaju, trenując pamięć i spostrzegawczość.
-
Wariant kooperacyjny – gracze wspólnie starają się jak najszybciej uporządkować pomieszczenie, zanim kłębki kurzu zrobią jeszcze większy bałagan.
-
Wariant rywalizacyjny – gracze ścigają się, kto jako pierwszy uporządkuje swoją planszę, doskonaląc refleks i szybkość myślenia.
Gra Szalone porządki wciągnie zarówno młodszych, jak i starszych graczy, gwarantując mnóstwo zabawy i pozytywnych emocji. Doskonale sprawdzi się również w wariancie jednoosobowym.
Pełne szczegółów i barwne ilustracje Katarzyny Urbaniak przykuwają wzrok i angażują uwagę dzieci, wspierając rozwój spostrzegawczości, pamięci i koncentracji.
Solidne wykonanie plansz, żetonów i mioteł z grubej tektury zapewnia bezpieczną i trwałą zabawę nawet podczas najbardziej emocjonujących rozgrywek.
Zawartość:
- 4 dwustronne plansze,
- 50 żetonów z przedmiotami,
- 4 miotły,
- skrzynia do samodzielnego złożenia,
- instrukcja
- Producent
- Kapitan Nauka
- Autor
- Hubert Borowski
- Data premiery
- 2024
- Okładka
- pudełko
- Nr katalogowy
- 32223
- Wiek
- 3-6
- Liczba graczy
- 1-4
- EAN
- 5904905917126
feedback Zgłoś komentarz