Logopedyczne zabawy. Program komputerowy. Część 3 - ś, ź, ć, dź
zoom_out_map
chevron_left chevron_right
-15%

Logopedyczne zabawy. Program komputerowy. Część 3 - ś, ź, ć, dź

Ćwiczenia zawarte w programie są pomocne szczególnie przy utrwalaniu głoski w wyrazach (w różnych pozycjach). Program polecany jest dla dzieci posiadających umiejętność czytania.

102,00 zł Brutto

82,93 zł Netto

120,00 zł -15%

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką : 120,00 zł Najniższa obniżka 30 dni przed obniżką : 102,00 zł
new_releases W dostawie
tag_faces 204 pkt w Programie Lojalnościowym
Opis

Logopedyczne zabawy. Program komputerowy. Część 3 - ś, ź, ć, dź - Komlogo

Podpisz i powiedz – ćwiczenie polega na ułożeniu podpisu do obrazka z rozsypanki literowej. Po poprawnym ułożeniu przez dziecko podpisu lektor wypowiada nazwę obrazka, a zadaniem dziecka jest powtórzenie jej.

Zapamiętaj i powiedz – ćwiczenie typu "memory" przeznaczone jest dla dzieci nieczytających. Po odnalezieniu pary obrazków lektor wypowiada ich nazwę, a zadaniem dziecka jest powtórzenie jej.

Co nie pasuje – ćwiczenie polega na wybieraniu obrazka, który nie pasuje pod względem wymowy do pozostałych obrazków pokazanych na ekranie (np. śruba, śnieg, stokrotka, ślimak). Zadaniem dziecka jest wypowiedzenie nazw obrazków, a następnie wybranie niepasującego obrazka.

Nurek – jest to ćwiczenie dynamiczne. Polega na przeprowadzeniu "nurka" po obrazkach, które zawierają w swojej nazwie ćwiczoną głoskę (np. głoskę ś). Tylko po nich nurek może się poruszać.

Nagraj i odtwórz – to moduł, w którym logopeda może zarejestrować wymowę dzieci.

Licencja: 1-stanowiskowa.

Wymagania systemowe:

  • Windows 98 lub nowszy
  • procesor Pentium, 233 MHz
  • RAM 128 MB - Win 98, 256 MB - Win XP
  • 250 MB wolnego miejsca na dysku twardym
  • grafika 800 x 600, Hi-color
  • karta dźwiękowa zgodna z MS Windows
Szczegóły
Komlogo
Producent
Komlogo
Data premiery
2008
Nr katalogowy
16485
Zobacz także
chat Komentarze (0)