Logopedyczne zabawy. Program komputerowy. Część 3 - ś, ź, ć, dź
Ćwiczenia zawarte w programie są pomocne szczególnie przy utrwalaniu głoski w wyrazach (w różnych pozycjach). Program polecany jest dla dzieci posiadających umiejętność czytania.
Logopedyczne zabawy. Program komputerowy. Część 3 - ś, ź, ć, dź - Komlogo
Podpisz i powiedz – ćwiczenie polega na ułożeniu podpisu do obrazka z rozsypanki literowej. Po poprawnym ułożeniu przez dziecko podpisu lektor wypowiada nazwę obrazka, a zadaniem dziecka jest powtórzenie jej.
Zapamiętaj i powiedz – ćwiczenie typu "memory" przeznaczone jest dla dzieci nieczytających. Po odnalezieniu pary obrazków lektor wypowiada ich nazwę, a zadaniem dziecka jest powtórzenie jej.
Co nie pasuje – ćwiczenie polega na wybieraniu obrazka, który nie pasuje pod względem wymowy do pozostałych obrazków pokazanych na ekranie (np. śruba, śnieg, stokrotka, ślimak). Zadaniem dziecka jest wypowiedzenie nazw obrazków, a następnie wybranie niepasującego obrazka.
Nurek – jest to ćwiczenie dynamiczne. Polega na przeprowadzeniu "nurka" po obrazkach, które zawierają w swojej nazwie ćwiczoną głoskę (np. głoskę ś). Tylko po nich nurek może się poruszać.
Nagraj i odtwórz – to moduł, w którym logopeda może zarejestrować wymowę dzieci.
Licencja: 1-stanowiskowa.
Wymagania systemowe:
- Windows 98 lub nowszy
- procesor Pentium, 233 MHz
- RAM 128 MB - Win 98, 256 MB - Win XP
- 250 MB wolnego miejsca na dysku twardym
- grafika 800 x 600, Hi-color
- karta dźwiękowa zgodna z MS Windows
- Producent
- Komlogo
- Data premiery
- 2008
- Nr katalogowy
- 16485
feedback Zgłoś komentarz