Plan dnia - szkoła. Pomoc dydaktyczna
Pomoc dydaktyczna dla uczniów szkół specjalnych (dzieci z autyzmem, upośledzeniem umysłowym, porażeniem mózgowym)
Dzięki publikacji uczniowie mogą poznawać różnego rodzaju zjawiska oraz inne elementy dnia codziennego, które występują w ustalonej kolejności, lub utrwalać zdobytą już wiedzę.
Publikacja „Układam po kolei” powstała z myślą o dzieciach w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Dzięki niej uczniowie mogą poznawać różnego rodzaju zjawiska oraz inne elementy dnia codziennego, które występują w ustalonej kolejności, lub utrwalać zdobytą już wiedzę.
znajdujące się w teczce można podzielić na kilka bloków tematycznych:
Pomoc dydaktyczna dla uczniów szkół specjalnych (dzieci z autyzmem, upośledzeniem umysłowym, porażeniem mózgowym)
dla dzieci z autyzmem, upośledzeniem umysłowym, porażeniem mózgowym
Materiał przeznaczony jest dla specjalistów terapii pedagogicznej, pedagogów, psychologów, nauczycieli kształcenia zintegrowanego, nauczycieli przedszkola oraz rodziców dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych.
Historyjki przeznaczone są dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, szczególnie dla tych, które mają trudności z odczytywaniem oraz nazywaniem emocji innych osób na podstawie mimiki ich twarzy i mowy ciała.
feedback Zgłoś komentarz