Zjadam beczkę soli. Gra wspierająca rozwój społeczno-emocjonalny uczniów z autyzmem
zoom_out_map
chevron_left chevron_right
-15%

Zjadam beczkę soli. Gra wspierająca rozwój społeczno-emocjonalny uczniów z autyzmem

Joanna Stalka-Jarska

Interaktywna gra dla uczniów w wieku 14-18 lat, która pomaga budować relacje, rozwijać umiejętności interpersonalne oraz pozytywnie wpływać na rozwój emocjonalny i społeczny. Zawiera karty z pytaniami i zadania integracyjne, umożliwiając uczestnikom lepsze zrozumienie siebie nawzajem.

59,50 zł Brutto

48,37 zł Netto

70,00 zł -15%

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką : 70,00 zł
Czas do końca rabatu: 29 dni
W dostawie
new_releases Wysyłka 1-3 dni
tag_faces 119 pkt w Programie Lojalnościowym
Opis

Gra Zjadam beczkę soli to innowacyjna metoda wspierająca rozwój społeczny i emocjonalny uczniów z autyzmem. Wierzymy, że aby zrozumieć innych i nawiązać bliższe relacje, nie trzeba dosłownie jeść beczki soli, ale warto przejść przez ciekawe i interaktywne doświadczenie, które pomoże uczestnikom zbliżyć się do siebie. Ta gra jest doskonałym narzędziem, które pomaga budować relacje, zawiera treści wspierające rozwijanie umiejętności społecznych, komunikacyjnych i emocjonalnych.

Współpracuję, nawiązuję relacje i poznaję perspektywę innych, czyli zjadam beczkę soli

Główne cechy gry:

  1. Dialog i interakcja: Gra umożliwia uczestnikom prowadzenie rozmów na różnorodne tematy, co stwarza możliwość nawiązania bliższych relacji. Pytania zawarte na kartach są pretekstem do otwartego dialogu, który sprzyja lepszemu zrozumieniu siebie nawzajem.

  2. Rozwój umiejętności interpersonalnych: Poprzez udział w grze, uczestnicy ćwiczą umiejętności takie jak słuchanie, wyrażanie swoich myśli i emocji, empatia, asertywność oraz rozwiązywanie konfliktów. To doskonałe narzędzie do doskonalenia kompetencji społecznych.

  3. Wspólne cele i współpraca: Gra zawiera elementy integracyjne, które promują współpracę między uczestnikami. Zadania na żetonach skierowane są na budowanie zespołowego ducha i naukę pracy razem.

  4. Pozytywny wpływ na rozwój społeczno-emocjonalny: Działania w grze pomagają uczestnikom rozwijać swoją samoocenę, zdobywać pewność siebie i budować pozytywne relacje z innymi. Wszystko to ma pozytywny wpływ na rozwój emocjonalny i społeczny uczestników.

  5. Dostosowanie do potrzeb: Gra jest zaprojektowana specjalnie z myślą o uczniach w wieku od 14 do 18 lat, uwzględniając ich potrzeby i poziom rozwoju społeczno-emocjonalnego.

Zawartość:

  • Instrukcja
  • 100 kart z pytaniami
  • 15 żetonów z zadaniami integrującymi grupę oraz uczącymi współpracy
  • 3 karty BECZKA SOLI, które oznaczają konieczność losowania żetonu
  • Beczka soli, czyli woreczek, z którego uczestnicy losują żetony
Gra edukacyjna

Zjadam beczkę soli

to nie tylko zabawa, ale również skuteczne narzędzie edukacyjne, które wspiera rozwój społeczno-emocjonalny uczniów z autyzmem. Daje im możliwość odkrywania siebie nawzajem, budowania pozytywnych relacji i rozwijania umiejętności, które pomogą im w życiu codziennym.

Joanna Stalka-Jarska

– nauczycielka, terapeutka dzieci z autyzmem. Magister nauk o rodzinie, oligofrenopedagog, trener metody wideotreningu komunikacji (VIT – Video Interaction Training), absolwentka studiów podyplomowych na kierunkach: diagnoza i terapia integracji sensorycznej, a także rewalidacja i edukacja osób ze spektrum autyzmu, w tym zespołem Aspergera oraz innymi całościowymi zaburzeniami rozwojowymi.

Szczegóły
Harmonia
5907377431473
Wydawnictwo
Harmonia
Autor
Joanna Stalka-Jarska
Data premiery
2023
ISBN
5907377431473
Format
135x102x35
Okładka
pudełko
Nr katalogowy
35244
Wiek
14-18
Zobacz także
chat Komentarze (0)