Uczę się samodzielności. Część 1. Samoobsługa
Renata Naprawa , Alicja Tanajewska
Karty pracy dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym.
Uczę się samodzielności. Część 1. Samoobsługa
Karty pracy dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym
Prezentowane karty pracy składają się z działów:
- Budowanie własnej tożsamości.
- Jedzenie.
- Ubieranie się.
- Higiena osobista.
- Potrzeby fizjologiczne.
- Sygnalizowanie samopoczucia.
Uczę się samodzielności. Część 1. Samoobsługa
Karty pracy dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym
Materiały są zgodne z postawą programową i nawiązują do publikacji: A. Tanajewska, R. Naprawa, Nowe programy edukacyjno-terapeutyczne dla I etapu nauczania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym, Wydawnictwo Harmonia, Gdańsk 2017; A. Tanajewska, R. Naprawa, Nowe programy edukacyjno-terapeutyczne dla II etapu nauczania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym, Wydawnictwo Harmonia, Gdańsk 2017; A. Tanajewska, R. Naprawa, Programy edukacyjno-terapeutyczne dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym, znacznym i niepełnosprawnością sprzężoną, Wydawnictwo Harmonia, Gdańsk 2017.
- Producent
- Harmonia
- Autor
- Renata Naprawa, Alicja Tanajewska
- Data premiery
- 2020
- ISBN
- 9788380801363
- Format
- A4
- Stron
- 87 kart w bloku
- Okładka
- teczka
feedback Zgłoś komentarz