Kodowanie na dywanie w przedszkolu, w szkole i w domu
Zabawy wprowadzające dzieci w świat kodowania sprawdzą się zarówno w przedszkolu, szkole jak i w domu, trzeba je tylko starannie dobrać do potrzeb i możliwości rozwojowych dzieci.
Zestaw zadań dla dzieci stanowiący doskonałe urozmaicenie zajęć terapeutycznych. Wśród jego walorów można wyróżnić pozytywny wpływ na percepcję wzrokową, koncentrację, motorykę małą i logiczne myślenie.
Kodowanki na cztery pory roku
to zestaw zadań dla dzieci stanowiący doskonałe urozmaicenie zajęć terapeutycznych. Wśród jego walorów można wyróżnić pozytywny wpływ na percepcję wzrokową, koncentrację, motorykę małą i logiczne myślenie. Ponadto kodowanki w ciekawy i niebanalny sposób przygotowują dzieci do nabywania wiedzy i umiejętności z zakresu matematyki oraz informatyki.
Tematyka wzorów związana z czterema porami roku doskonale wplata się w całoroczny program zajęć i stanowi punkt wyjścia do rozmowy oraz poszerzania wiedzy o otaczającym świecie. Dziecko, poza samym kodowaniem, ma możliwość odkrycia związku wzoru z wiosną, latem, jesienią czy zimą oraz stworzenia własnych skojarzeń na dany temat.
Zabawy wprowadzające dzieci w świat kodowania sprawdzą się zarówno w przedszkolu, szkole jak i w domu, trzeba je tylko starannie dobrać do potrzeb i możliwości rozwojowych dzieci.
Książeczka Koduj, szyfruj 1 zawiera ćwiczenia dla dzieci z klas I – III, wprowadzające do zagadnień związanych z kodowaniem.
Znajdujące się w publikacji przykłady mogą stać się dla Czytelnika inspiracją, zachętą do podjęcia przygody z kodowaniem na zajęciach matematycznych w przedszkolu, klasie lekcyjnej czy zajęciach świetlicowych.
Zestaw zadań przydatnych dla uczniów klas III–VI korzystających z zajęć wyrównawczych z matematyki, korekcyjno-kompensacyjnych i rewalidacji indywidualnej.
feedback Zgłoś komentarz