Kodowanie na dywanie w przedszkolu, w szkole i w domu
Zabawy wprowadzające dzieci w świat kodowania sprawdzą się zarówno w przedszkolu, szkole jak i w domu, trzeba je tylko starannie dobrać do potrzeb i możliwości rozwojowych dzieci.
Zestaw zadań przydatnych dla uczniów klas III–VI korzystających z zajęć wyrównawczych z matematyki, korekcyjno-kompensacyjnych i rewalidacji indywidualnej.
„Kodowanki na cztery pory roku. Część 2” to kontynuacja publikacji "Kodowanki na cztery pory roku"
Kodowanki część 2 to zestaw zadań przydatnych dla uczniów klas III–VI korzystających z zajęć:
Ćwiczenia sprawdzą się także jako rozwijająca zabawa dla młodszych dzieci.
Praca z układem współrzędnych i linijką przygotuje ucznia do nabywania umiejętności matematycznych i informatycznych (programowanie). Odczytywanie instrukcji na głos przez dorosłego dodatkowo rozwinie percepcję słuchową dziecka. Poziom zadań jest zróżnicowany.
Ćwiczenia będą ciekawym urozmaiceniem zajęć terapeutycznych. Tematyka czterech pór roku współgra z całorocznym programem zajęć i stanowi idealny punkt wyjścia do rozmowy o otaczającym nas świecie.
Zabawy wprowadzające dzieci w świat kodowania sprawdzą się zarówno w przedszkolu, szkole jak i w domu, trzeba je tylko starannie dobrać do potrzeb i możliwości rozwojowych dzieci.
Książeczka Koduj, szyfruj 1 zawiera ćwiczenia dla dzieci z klas I – III, wprowadzające do zagadnień związanych z kodowaniem.
Znajdujące się w publikacji przykłady mogą stać się dla Czytelnika inspiracją, zachętą do podjęcia przygody z kodowaniem na zajęciach matematycznych w przedszkolu, klasie lekcyjnej czy zajęciach świetlicowych.
Zestaw zadań dla dzieci stanowiący doskonałe urozmaicenie zajęć terapeutycznych. Wśród jego walorów można wyróżnić pozytywny wpływ na percepcję wzrokową, koncentrację, motorykę małą i logiczne myślenie.
feedback Zgłoś komentarz