MóWiMy. Zeszyty ćwiczeń do rozwoju mowy. Części 1, 2, 3, 4, 5, 6  1
zoom_out_map
chevron_left chevron_right
Pakiet

MóWiMy. Zeszyty ćwiczeń do rozwoju mowy. Części 1, 2, 3, 4, 5, 6

Karina Mikulska-Hofman

MóWiMy. Zeszyty ćwiczeń do rozwoju mowy. Części 1, 2, 3, 4, 5, 6 „MóWiMy. Zeszyty ćwiczeń do rozwoju mowy”

173,90 zł Brutto

165,62 zł Netto

Zamiast 188,40 zł

W dostawie
new_releases Wysyłka 1-3 dni
tag_faces 348 pkt w Programie Lojalnościowym
Opis

MóWiMy. Zeszyty ćwiczeń do rozwoju mowy. Części 1, 2, 3, 4, 5, 6

„MóWiMy. Zeszyty ćwiczeń do rozwoju mowy” zawartość zestawu:

  • „MóWiMy. Zeszyt 1” zawiera zabawy na sylabach otwartych (spółgłoska i samogłoska) lub pojedynczych dźwiękach, dobranych tak, by dziecko zaczęło mówić.
  • „MóWiMy. Zeszyt 2” zawiera wyrazy składające się z dwóch sylab otwartych. Ten etap metody doboru głosek ma na celu to, by dziecko zaczęło mówić swoje pierwsze wyrazy.
  • „MóWiMy. Zeszyt 3” - z tym zeszytem poćwiczysz z dzieckiem wymowę sylab zamkniętych w wyrazach jednosylabowych. Ten etap metody doboru głosek ma na celu to, by dziecko zaczęło wymawiać sylaby zamknięte. Są one zbudowane ze spółgłoski, samogłoski i spółgłoski co stanowi większą trudność dla dziecka niż sylaba otwarta.
  • „MóWiMy. Zeszyt 4” zawiera wyrazy trzysylabowe zbudowane z trzech sylab otwartych. Celem pracy, z tym Zeszytem, jest to, żeby dziecko, zaczęło wymawiać dłuższe wyrazy, nie przekręcając i nie opuszczając głosek.
  • „MóWiMy. Zeszyt 5” zawiera wyrazy dwusylabowe zbudowane z jednej sylaby otwartej i drugiej zamkniętej. Ten etap metody doboru głosek ma na celu to, by dziecko zaczęło wymawiać w całości trudniejsze wyrazy, nie pomijając i nie upodabniając przy tym głosek.
  • „MóWiMy. Zeszyt 6” zawiera wyrazy o trudnej budowie – dwie sylaby zamknięte, zbitki spółgłoskowe w jednej z sylab, wyrazy trzysylabowe z jedną sylabą zamkniętą. Celem pracy z tym Zeszytem, jest to, żeby dziecko nie przekręcając i nie opuszczając głosek, wymówiło cały, skomplikowany wyraz.

Zeszyty przeznaczone są dla dzieci w różnym wieku:

  • u dzieci 9-12 miesięcy będą stymulowały rozwój mowy,
  • 2-4-letnim dzieciom mówiącym niewyraźnie, tzn. upraszczającym, przekręcającym, lub opuszczającym głoski pomogą poprawić wymowę,
  • 2-5-letnim dzieciom z opóźnionym rozwojem mowy lub afazją dziecięcą, ułatwią terapię logopedyczną.

Zestaw ten stanowi również doskonałą pomoc do poszerzenia zasobu słów u dzieci 2-3-letnich z prawidłową wymową.

Zeszyt ćwiczeń do rozwoju mowy

  • Zeszyt jest na metalowej spirali, po to, by do ćwiczeń, można było go składać i pokazywać dziecku tylko jeden obrazek.
  • Na jednej stronie jest obrazek dla dziecka, powyżej, którego znajdują się labiogramy, czyli zdjęcia dzieci wymawiających dane głoski. Jest to podpowiedź zarówno dla rodzica, jak i dla dziecka jak układać buzię do głosek.
  • Na drugiej stronie jest instrukcja dla rodzica, mówiąca jak wywołać głoskę oraz podpowiedź kilku zabaw, w których można ćwiczyć wymowę danej głoski.
  • Całość ozdobiona jest rysunkami dzieci, co tworzy klimat dziecięcego zeszytu.
  • Teksty poleceń czy wskazówek dla rodziców często obrazowane są zdjęciami, by łatwiej było je zrozumieć.

MóWiMy zeszyty

adresowane są także do logopedów:

  • Zeszyt 1 stanowi bazę wyrazów dźwiękonaśladowczych, na podstawie których mogą prowadzić terapię rozwoju mowy, jak i wywoływać głoski w izolacji i sylabie w przebiegu dowolnej terapii. Uzupełnieniem zeszytu jest książka „To My!".
  • Zeszyt 2 stanowi bazę wyrazów dwusylabowych, na których podstawie mogą prowadzić terapię rozwoju mowy, jak i utrwalać głoski w nagłosie i śródgłosie w przebiegu dowolnej terapii. Uzupełnieniem zeszytu jest gra „do mi no” oraz książka „To My!".
  • Zeszyt 3 stanowi bazę wyrazów jednosylabowych, na których podstawie mogą prowadzić terapię rozwoju mowy, jak i utrwalać głoski w nagłosie i w wygłosie wyrazów w przebiegu dowolnej terapii.
  • Zeszyt 4 stanowi bazę prostych wyrazów trzysylabowych, na których podstawie mogą prowadzić terapię rozwoju mowy, jak i utrwalać różnicowanie wewnątrzwyrazowe głosek czy ich wymowę w nagłosie i śródgłosie wyrazów w przebiegu dowolnej terapii.
  • Zeszyt 5 stanowi bazę trudniejszych wyrazów dwusylabowych, na których podstawie mogą prowadzić terapię rozwoju mowy, jak i utrwalać różnicowanie wewnątrzwyrazowe (np. k, g – t, d) głosek, czy ich wymowę w trzech pozycjach, w przebiegu dowolnej terapii.
  • Zeszyt 6 stanowi bazę wyrazów o trudniejszej konstrukcji (zbitki spółgłoskowe), na których podstawie mogą prowadzić terapię rozwoju mowy, jak i utrwalać różnicowanie wewnątrzwyrazowe głosek, czy ich wymowę w trzech pozycjach, w przebiegu dowolnej terapii.

 

Szczegóły
Mówimy
Wydawnictwo
Mówimy
Autor
Karina Mikulska-Hofman
Data premiery
2020
Okładka
spirala
Nr katalogowy
32500
Zobacz także
chat Komentarze (0)