Ćwiczenia słuchowe dla dzieci. Część 1
Paulina Sadowska
Książeczka zawiera zestaw zabaw dla dzieci w wieku 5–9 lat, mających na celu rozwój słuchu fonematycznego i funkcji słuchowych. Ćwiczenia te wspierają naukę szkolną oraz mogą być pomocne dla dzieci z zaburzeniami przetwarzania słuchowego. Zawarte zabawy obejmują m.in. rozpoznawanie rytmów, identyfikację sylab, dzielenie słów na sylaby oraz ćwiczenia pamięci słuchowej, z instrukcjami dla dorosłych.
Ćwiczenia słuchowe dla dzieci. Część 1 - Paulina Sadowska - WIR
Słonik Uszko bawi i uczy!
Seria książeczek Ćwiczenia słuchowe dla dzieci zawiera propozycje zabaw terapeutycznych dla dzieci w wieku 5–9 lat.
Ćwiczenia zostały stworzone, aby:
- rozwijać słuch fonematyczny i funkcje słuchowe dzieci;
- wspomagać rozwój dzieci rozpoczynających naukę w szkole;
- wspierać dzieci, u których obserwuje się zaburzenia przetwarzania słuchowego.
W książeczce 1. znajdują się ćwiczenia dotyczące m.in.:
- rymów,
- identyfikowania sylab w nagłosie,
- dzielenia na sylaby,
- rozpoznawania długości dźwięków,
- paronimów,
- ciągów sylabowych,
- pamięci słuchowej.
Do każdej zabawy dołączona jest instrukcja dla dorosłego, który towarzyszy dziecku w zabawie.
- Producent
- WIR
- Autor
- Paulina Sadowska
- Data premiery
- 2024
- ISBN
- 9788368052022
- Format
- 200x200
- Stron
- 36
- Nr katalogowy
- 35567
- Ilustracje
- Patrycja Wojkowska
Mów mi, jak mam to powiedzieć! Ćwiczenia do terapii dzieci z zaburzeniami komunikacji językowej
To pakiet ćwiczeń dla dzieci z zaburzeniami mowy, który pomaga im rozwijać umiejętności językowe poprzez naśladowanie naturalnych etapów nabywania języka. Ćwiczenia są dostosowane do różnych poziomów trudności i zawierają ilustrowane słowa i zdania, ułatwiające zrozumienie i zapamiętywanie. Przeznaczone są dla dzieci z opóźnionym rozwojem mowy, afazją/dysfazją dziecięcą, zaburzeniami ze spektrum autyzmu, niedosłuchem, głuchotą oraz niepełnosprawnością intelektualną. Mogą również być pomocne dla rodziców dzieci rozwijających się prawidłowo.
Moje dziecko nie mówi
Ćwiczenia dla dzieci słabo mówiących i niemówiących.
Autyzm. Blok terapeutyczny. Percepcja słuchowa. Część 1
Program wspierający rozwój spostrzegania słuchowego u dzieci ze spektrum autyzmu. Zawiera różnorodne ćwiczenia, takie jak powtarzanie, porządkowanie obrazków, zapamiętywanie informacji i rozumienie dłuższych wypowiedzi. Pomaga w rozwijaniu uwagi słuchowej, pamięci słuchowo-słownej oraz analizy i syntezy słuchowej.
Autyzm. Blok terapeutyczny. Percepcja słuchowa. Część 2
Blok terapeutyczny dla dzieci z autyzmem skupia się na rozwijaniu percepcji słuchowej poprzez różnorodne ćwiczenia. Część 2 zawiera powtarzanie, porządkowanie obrazków i zapamiętywanie informacji, które mają na celu rozwinięcie umiejętności językowych, koncentracji, pamięci słuchowej i rozumienia mowy. W bloku znajdują się również nagrania dźwiękowe wspierające ćwiczenia, a projekt graficzny jest stonowany i przyjazny dla nauki.
Autyzm. Blok terapeutyczny. Percepcja słuchowa. Część 3
Blok terapeutyczny dla dzieci z autyzmem skupia się na rozwijaniu percepcji słuchowej poprzez różnorodne ćwiczenia, takie jak powtarzanie, porządkowanie obrazków i zapamiętywanie informacji. Część 3 ma na celu rozwinięcie umiejętności językowych, koncentracji, pamięci słuchowej i rozumienia mowy. Ćwiczenia przyczyniają się również do rozwoju uwagi, pamięci, analizy słuchowej i koordynacji słuchowo-wzrokowej.
Ćwiczenia słuchowe dla dzieci. Część 2
Książeczka zawiera zestaw zabaw dla dzieci w wieku 5–9 lat, mających na celu rozwój słuchu fonematycznego i funkcji słuchowych. Zawiera zabawy takie jak wskazywanie rymów, rozróżnianie paronimów, rozpoznawanie głośności dźwięków i inne. Każda zabawa jest opatrzona instrukcją dla dorosłego, co ułatwia wsparcie dziecka w nauce.
Ćwiczenia słuchowe dla dzieci. Część 3
Książeczka zawiera zestaw zabaw dla dzieci w wieku 5–9 lat, mających na celu rozwój słuchu fonematycznego i funkcji słuchowych. Zawiera ćwiczenia takie jak słuchanie ze zrozumieniem, liczenie wyrazów, różnicowanie sylab i inne. Każda zabawa jest opatrzona instrukcją dla dorosłego, co ułatwia wsparcie dziecka w nauce.
feedback Zgłoś komentarz