Pewny start. Czytam sam. Kim jestem?
Publikacja służy budowaniu tożsamości ucznia, dotyczy pełnienia ról społecznych w kolejnych fazach życia. Pozwala na uświadomienie uczniom ograniczeń wynikających z niepełnosprawności.
Publikacja omawia codzienne czynności, wskazuje obszary, w których uczniowie mogą się rozwijać. Oswojenie z codziennymi czynnościami przygotuje uczniów do pełnienia roli dorosłej kobiety i dorosłego mężczyzny.
Publikacja Pomagam w domu omawia codzienne czynności, wskazuje obszary, w których uczniowie mogą się rozwijać. Oswojenie z codziennymi czynnościami przygotuje uczniów do pełnienia roli dorosłej kobiety i dorosłego mężczyzny.
Seria Czytam sam jest przeznaczona dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Może być wykorzystana w pracy z uczniami z niepełnosprawnością intelektualną, autyzmem i innymi trudnościami rozwojowymi.
Publikacja służy budowaniu tożsamości ucznia, dotyczy pełnienia ról społecznych w kolejnych fazach życia. Pozwala na uświadomienie uczniom ograniczeń wynikających z niepełnosprawności.
Publikacja zawiera wskazówki dotyczące między innymi: zachowania podczas spożywania posiłków, organizowania i uczestniczenia w imprezach okolicznościowych, prowadzenia i podtrzymywania rozmowy.
Publikacja zawiera informacje o punktach usługowych, instytucjach i miejscach użyteczności publicznej i ukazuje wzorzec korzystania z tych miejsc.
Publikacja Dobre zachowanie w szkole prezentuje wzorce prawidłowych postaw uczniowskich, uczy nawiązywania pozytywnych relacji koleżeńskich oraz odpowiednich zachowań wobec pracowników szkoły.
Publikacja Jaki jestem? służy budowaniu tożsamości ucznia, pozwala mu poznać siebie, pomaga nazwać zalety, umiejętności, trudności i wady.
feedback Zgłoś komentarz