Test dojrzałości szkolnej dziecka z wadą słuchu
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

Test dojrzałości szkolnej dziecka z wadą słuchu

Urszula Eckert

Test ocenia dojrzałość szkolną dzieci z wadą słuchu, badając ich rozwój poznawczy, umiejętności arytmetyczne, rewalidację, samodzielność i postawę społeczną. Składa się z 17 serii prób, każda zawiera cztery zadania. Wyniki testu pomagają w planowaniu pracy dydaktycznej i działań korygujących.

8,00 zł Brutto

7,62 zł Netto

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni : 8,00 zł Najnizsza obniżka w ciągu ostatnich 30 dni : 6,40 zł
new_releases W dostawie
tag_faces 16 pkt w Programie Lojalnościowym
Opis

Test dojrzałości szkolnej dziecka z wadą słuchu - Urszula Eckert - Akademia Pedagogiki Specjalnej

Test dojrzałości szkolnej dziecka z wadą słuchu jest całościowym, bezsłownym testem dostosowanym do badania polskich dzieci z wadą słuchu. Rozeznanie przez nauczyciela poziomu rozwoju dziecka pozwala na właściwe planowanie pracy w klasie pierwszej, a także na uwzględnienie w tym planie działań korygujących braki w poszczególnych zakresach rozwoju dziecka wykazane Testem. Niniejszy test sprawdza stopień rozwoju dziecka w następujących zakresach:

  • procesów poznawczych,
  • podstawowych umiejętności arytmetycznych,
  • poziomu rewalidacji,
  • samodzielności dziecka i jego postawy społecznej.

Całość testu składa się z 17 serii prób. W każdej próbie dziecko ma do wykonania po cztery zadania. Na końcu testu zamieszczono kartę zawierającą syntetyczne informację o dziecku, arkusz z zestawem wyników testu oraz instrukcję badań wraz z punktacją dla poszczególnych prób.

Urszula Eckert

- profesor Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie i Uniwersytetu Warszawskiego. Jest surdopedagogiem, absolwentką Państwowego Instytutu Pedagogiki Specjalnej. Od czasu podjęcia pracy (1949) zajmuje się problemami rozwoju, kształcenia, integracji społeczno-zawodowej osób z wadą słuchu jako wychowawca i nauczycielka w zakładach specjalnych. Od 1974 r. związana jest z Akademią Pedagogiki Specjalnej (dawnej PIPS, WSPS) jako nauczyciel akademicki, Kierownik Zakładu Surdopedagogiki, Prorektor ds. Badań Naukowych i Współpracy z Zagranicą (1986-1990). Zainteresowania naukowe koncentruje głównie na problematyce wczesnego wykrywania wady słuchu, na wczesnym usprawnianiu słuchu i kształceniu mowy ustnej jako środka porozumiewania się społecznego, na badaniu poziomu przygotowania dziecka zwadą słuchu do nauki szkolnej. Zajmuje się również przygotowywaniem nauczycieli do pracy z dziećmi i młodzieżą z wadą słuchu w szkołach integracyjnych, specjalnych i powszechnych.

Szczegóły
9788362828364
Producent
Akademia Pedagogiki Specjalnej
Autor
Urszula Eckert
Data premiery
2012
ISBN
9788362828364
Format
120x170
Stron
92
Okładka
miękka
Nr katalogowy
24215
Zobacz także
chat Komentarze (0)