Trening Umiejętności Społecznych dzieci i młodzieży. Część 2  1
zoom_out_map
chevron_left chevron_right
-15%

Trening Umiejętności Społecznych dzieci i młodzieży. Część 2

Joanna Węglarz , Dorota Bentkowska

Książka oferuje 100 dodatkowych ćwiczeń rozwijających umiejętności społeczne dzieci i młodzieży. Podzielone na 8 obszarów, ćwiczenia skupiają się na emocjach, normach społecznych, komunikacji, teorii umysłu, samowiedzy, asertywności, radzeniu sobie w trudnych sytuacjach i współpracy. Doskonałe narzędzie dla terapeutów i nauczycieli.

46,75 zł Brutto

44,52 zł Netto

55,00 zł -15%

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką : 55,00 zł
Czas do końca rabatu: 29 dni
check W magazynie
tag_faces 94 pkt w Programie Lojalnościowym
Opis

Trening Umiejętności Społecznych dzieci i młodzieży. Część 2 - Harmonia - Joanna Węglarz, Dorota Bentkowska

Oto druga część książki "Trening Umiejętności Społecznych dzieci i młodzieży", która stanowi uzupełnienie podręcznika dla terapeutów. Zawiera dodatkowe 100 ćwiczeń, doskonale wspierających rozwój umiejętności społecznych u dzieci i młodzieży. Te ćwiczenia mogą być wykorzystane podczas zajęć prowadzonych metodą Treningu Umiejętności Społecznych (TUS) lub innych interwencji terapeutycznych, skupiających się na kształtowaniu umiejętności społeczno-emocjonalnych.

Umiejętności społeczne

Podział ćwiczeń na 8 obszarów umiejętności społecznych pozwala na kompleksowe podejście do treningu:

  • Emocje: Ćwiczenia w tym obszarze pomagają dzieciom i młodzieży zrozumieć swoje emocje oraz radzić sobie z nimi w zdrowy sposób.
  • Normy społeczne: Poprzez te ćwiczenia uczniowie uczą się norm społecznych, które są kluczowe dla skutecznej interakcji z innymi.
  • Komunikacja: Ćwiczenia te skupiają się na doskonaleniu umiejętności komunikacyjnych, w tym słuchania aktywnego i wyrażania siebie w sposób klarowny i zrozumiały.
  • Teoria umysłu: Ten obszar rozwija zdolność do rozumienia myśli, uczuć i intencji innych osób, co jest istotne dla budowania zdrowych relacji.
  • Samowiedza i samoświadomość: Ćwiczenia te wspierają rozwój samoświadomości i zrozumienia własnych potrzeb, pragnień i celów.
  • Asertywność: Poprzez te ćwiczenia dzieci uczą się wyrażać swoje opinie i potrzeby w sposób asertywny i pozytywny.
  • Radzenie sobie w sytuacjach trudnych: Ćwiczenia w tym obszarze pomagają w rozwijaniu umiejętności radzenia sobie z trudnymi sytuacjami oraz konfliktami.
  • Współpraca: Ten obszar skupia się na budowaniu umiejętności współpracy, współdziałania i rozwiązywania problemów w grupie.

Dzięki różnorodności i kompleksowości ćwiczeń, ta druga część książki stanowi cenny zasób dla terapeutów i nauczycieli, którzy pragną skutecznie wspierać rozwój społeczny i emocjonalny dzieci i młodzieży.

Dorota Bentkowska

– psycholog, ekspert Treningu Umiejętności Społecznych. Założycielka specjalizującego się w pracy metodą TUS Centrum Terapii "Błękitna Chatka", w którego zajęciach uczestniczy ponad 300 dzieci rocznie. Współautorka Relacyjnej Metodologii TUS Węglarz i Bentkowskiej. Autorka 4 książek dotyczących Treningu Umiejętności Społecznych, współwłaścicielka sklepu pomocetus.pl.

Joanna Węglarz

– psycholog, specjalista psychologii klinicznej, dyrektor Niepublicznej Placówki Doskonalenia Nauczycieli Studio Psychologiczne, trener, współautorka Relacyjnej Metodologii TUS Węglarz i Bentkowskiej. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi z wyzwaniami rozwojowymi i rodzicami, regularnie prowadzi szkolenia i konsultacje dla nauczycieli i terapeutów, między innymi w obszarze TUS. Jako ekspert jest zapraszana na liczne konferencje branżowe oraz do mediów. Autorka 5 książek, w tym 4 dotyczących Treningu Umiejętności Społecznych, założycielka sklepu pomocetus.pl.

Szczegóły
Harmonia
9788383095288
Wydawnictwo
Harmonia
Autor
Joanna Węglarz, Dorota Bentkowska
Data premiery
2024
ISBN
9788383095288
Format
A4
Stron
134
Okładka
miękka
Nr katalogowy
35545
Zobacz także
chat Komentarze (0)