Wskazuję, nazywam, rozumiem. Część 2. Jak uczyć dzieci z autyzmem rozpoznawania kategorii
Anna Chojnacka , Joanna Kuźniarska
Prezentowana pomoc dydaktyczna skierowana jest do rodziców, terapeutów i pedagogów pracujących z dziećmi z autyzmem. Celem proponowanych zadań jest rozwijanie zdolności kategoryzowania u najmłodszych.
W teczce znajduje się:
- zestaw obrazków (270 obrazków na 30 kartach);
- zestaw 10 plansz z nazwami kategorii (przedmioty: do jedzenia, do picia, do ubierania, do zabawy, do pisania, do grania, do sprzątania, do mycia, do gotowania, środki transportu).
Zestaw 10 plansz nosi nazwy kategorii, a do każdej z nich przypisany jest pakiet obrazków. Każda ilustracja pojawia się w 3 wersjach. Jest to zabieg celowy mający zwiększyć prawdopodobieństwo generalizacji nabytych umiejętności.
- Producent
- Harmonia
- Autor
- Anna Chojnacka, Joanna Kuźniarska
- Data premiery
- 2019
- ISBN
- 9788380801561
- Format
- A4+A5
- Stron
- 12+30 kart
- Okładka
- teczka
feedback Zgłoś komentarz