Wskazuję, nazywam, rozumiem. Część 1. Jak uczyć dzieci z autyzmem szybkiego reagowania
Anna Chojnacka , Joanna Kuźniarska
Prezentowana pomoc dydaktyczna skierowana jest do rodziców, terapeutów i pedagogów pracujących z dziećmi z autyzmem. Celem proponowanych zadań jest zwiększenie szybkości i płynności reagowania u najmłodszych. Rozwijanie tego typu kompetencji u dziecka wpłynie pozytywnie na jego rozwój umiejętności komunikowania się.
W teczce znajduje się:
- książeczka z przykładami ćwiczeń;
- zestaw obrazków (270 obrazków ilustrujących 90 pojęć).
Zestaw obrazków w teczce to zbiór podstawowych rzeczowników i czasowników, z którymi dzieci mają styczność na co dzień. Każda ilustracja pojawia się w 3 kopiach. Jest to zabieg celowy mający zwiększyć prawdopodobieństwo generalizacji nabytych umiejętności.
- Producent
- Harmonia
- Autor
- Anna Chojnacka, Joanna Kuźniarska
- Data premiery
- 2018
- ISBN
- 9788383094854
- Format
- 215x305
- Stron
- 12+30 kart
- Okładka
- teczka
feedback Zgłoś komentarz