Wskazuję, nazywam, rozumiem. Część 1. Jak uczyć dzieci z autyzmem szybkiego reagowania  1
zoom_out_map
chevron_left chevron_right
-15%

Wskazuję, nazywam, rozumiem. Część 1. Jak uczyć dzieci z autyzmem szybkiego reagowania

Anna Chojnacka , Joanna Kuźniarska

Prezentowana pomoc dydaktyczna skierowana jest do rodziców, terapeutów i pedagogów pracujących z dziećmi z autyzmem. Celem proponowanych zadań jest zwiększenie...

29,75 zł Brutto

28,33 zł Netto

35,00 zł -15%

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką : 35,00 zł
Czas do końca rabatu: 29 dni
W dostawie
new_releases Wysyłka 1-3 dni
tag_faces 60 pkt w Programie Lojalnościowym
Opis

Prezentowana pomoc dydaktyczna skierowana jest do rodziców, terapeutów i pedagogów pracujących z dziećmi z autyzmem. Celem proponowanych zadań jest zwiększenie szybkości i płynności reagowania u najmłodszych. Rozwijanie tego typu kompetencji u dziecka wpłynie pozytywnie na jego rozwój umiejętności komunikowania się.

W teczce znajduje się:

  • książeczka z przykładami ćwiczeń;
  • zestaw obrazków (270 obrazków ilustrujących 90 pojęć).

Zestaw obrazków w teczce to zbiór podstawowych rzeczowników i czasowników, z którymi dzieci mają styczność na co dzień. Każda ilustracja pojawia się w 3 kopiach. Jest to zabieg celowy mający zwiększyć prawdopodobieństwo generalizacji nabytych umiejętności.

Szczegóły
Harmonia
9788380801554
Wydawnictwo
Harmonia
Autor
Anna Chojnacka, Joanna Kuźniarska
Data premiery
2018
ISBN
9788380801554
Format
215x305
Stron
12+30 kart
Okładka
teczka
Zobacz także
Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:
chat Komentarze (0)