Wyrażam własne zdanie, zadaję pytania, potrafię słuchać, czyli jak zostać TUSEM-PRYMUSEM  1
zoom_out_map
-15%

Wyrażam własne zdanie, zadaję pytania, potrafię słuchać, czyli jak zostać TUSEM-PRYMUSEM

Joanna Stalka-Jarska

Gra karciana doskonaląca umiejętności społeczno-komunikacyjne dla uczniów z autyzmem

76,50 zł Brutto

72,86 zł Netto

90,00 zł -15%

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką : 90,00 zł
Czas do końca rabatu: 29 dni
check W magazynie
tag_faces 153 pkt w Programie Lojalnościowym
Opis

Prezentowana gra jest przeznaczona dla 2–8 osób w wieku 7–14 lat. Powstała z myślą o uczniach z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, ale z powodzeniem może być także wykorzystana na przykład w czasie lekcji wychowawczych w celu zintegrowania grupy lub w domu do wspólnych zabaw rodziców i dzieci. Sprawdzi się doskonale w pracy trenerów TUS, wychowawców, pedagogów lub psychologów szkolnych. Gracze, odpowiadając na różne pytania i wykonując ciekawe zadania, usprawniają kompetencje społeczno-komunikacyjne.

Uczą się między innymi:

  • współpracy
  • inicjowania rozmowy
  • zawierania znajomości
  • proszenia o pomoc
  • zadawania pytań i formułowania opinii
  • radzenia sobie z emocjami
  • przyjmowania perspektywy drugiej osoby.

JOANNA STALKA-JARSKA – nauczycielka, terapeutka dzieci z autyzmem. Magister nauk o rodzinie, oligofrenopedagog, trener metody wideotreningu komunikacji (VIT – Video Interaction Training), absolwentka studiów podyplomowych na kierunkach: diagnoza i terapia integracji sensorycznej, a także rewalidacja i edukacja osób ze spektrum autyzmu, w tym zespołem Aspergera oraz innymi całościowymi zaburzeniami rozwojowymi. 
 

Szczegóły
Harmonia
9788383095714
Autor
Joanna Stalka-Jarska
Format
180 x 120 x 50 mm
Rok wydania
2024
Opakowanie
Pudełko
Zobacz także
chat Komentarze (0)