Dostosowanie wymagań edukacyjnych - II etap edukacyjny
zoom_out_map
chevron_left chevron_right
-15%

Dostosowanie wymagań edukacyjnych - II etap edukacyjny

praca zbiorowa

Dostosowanie wymagań edukacyjnych do indywidualnych potrzeb rozwojowych i możliwości psychofizycznych uczniów, realizowanych w ramach prowadzonych zajęć edukacyjnych z podziałem na poszczególne edukacje oraz na zajęciach specjalistycznych.

25,50 zł Brutto

24,29 zł Netto

30,00 zł -15%

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką : 25,00 zł Najniższa obniżka 30 dni przed obniżką : 21,25 zł
check W magazynie
tag_faces 51 pkt w Programie Lojalnościowym
Opis

Dostosowanie wymagań edukacyjnych do indywidualnych potrzeb rozwojowych i możliwości psychofizycznych uczniów, realizowanych w ramach prowadzonych zajęć edukacyjnych z podziałem na poszczególne edukacje oraz na zajęciach specjalistycznych - II etap edukacyjny.

Wydanie zaktualizowane - zgodne z nową podstawą programową.

Publikacja będzie pomocna w codziennej pracy nauczycieli i wychowawców edukacji wczesnoszkolnej; nauczycieli specjalistów: terapeutów, logopedów, oligofrenopedagogów; pedagogów i psychologów. Ułatwi nauczycielom dostosowanie wymagań edukacyjnych wynikających z programu nauczania do indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych, a także możliwości psychofizycznych ucznia w ramach prowadzonych zajęć edukacyjnych oraz zajęć specjalistycznych. Może być ona w pełni wykorzystana podczas tworzenia indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych dla uczniów posiadających orzeczenie o niepełnosprawności w stopniu lekkim. Publikacja powstała również z myślą o uczniach:

  • posiadających orzeczenie o potrzebie indywidualnego nauczania oraz indywidualnego rocznego przygotowania przedszkolnego;
  • posiadających opinię poradni psychologiczno-pedagogicznej, w tym poradni specjalistycznej;
  • z trudnościami w nauce wynikającymi z deficytów rozwojowych typu dysleksja, dysortografia, dysgrafia;
  • ujawniających trudności w nauce matematyki (dyskalkulia);
  • ze stwierdzonymi zaburzeniami w zachowaniu, nadpobudliwością ruchową, ADHD;
  • słabowidzących i słabosłyszących oraz z niedosłuchem;
  • przewlekle chorych (cukrzyca, epilepsja, porażenie mózgowe);
  • w stosunku do których stwierdzono potrzebę udzielenia pomocy psychologiczno-pedagogicznej (nieposiadających ani opinii, ani orzeczenia).

Wydanie zaktualizowane, zgodne z Rozporządzeniem Ministra Edukacji z dnia 28 czerwca 2024 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz podstawy programowej kształcenia ogólnego dla szkoły podstawowej, w tym dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym lub znacznym, kształcenia ogólnego dla branżowej szkoły I stopnia, kształcenia ogólnego dla szkoły specjalnej przysposabiającej do pracy oraz kształcenia ogólnego dla szkoły policealnej (Dz.U. z 2024 r. poz. 996).

Szczegóły
Harmonia
9788383096971
Producent
Harmonia
Autor
praca zbiorowa
Data premiery
2018
Format
B5
Stron
148
Okładka
miękka
Nr katalogowy
30846
Rok wydania
2024
Zobacz także
chat Komentarze (0)