Escape Room. Historia. Klasy 4-8  1
zoom_out_map
chevron_left chevron_right
-10%

Escape Room. Historia. Klasy 4-8

praca zbiorowa

Escape Room Historia to ekscytująca gra edukacyjna, która angażuje uczniów w wieku 11-14 lat w powtórzenie wiedzy z historii Polski i historii powszechnej. Zestawy kart z pytaniami, dodatkowe karty pracy, plansze-mapy oraz interaktywne elementy, takie jak kłódka i koperta, tworzą intrygującą fabułę. Gra zachęca do współpracy i aktywnego uczestnictwa, umożliwiając jednocześnie naukę poprzez zabawę.

351,00 zł Brutto

285,37 zł Netto

390,00 zł -10%

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką : 390,00 zł
Czas do końca rabatu: 29 dni
W dostawie
new_releases Wysyłka 1-3 dni
tag_faces 702 pkt w Programie Lojalnościowym
Opis

Prowadzenie lekcji historii może być ekscytujące i intrygujące dla uczniów w wieku 11-14 lat, zwłaszcza gdy wykorzystuje się ciekawe akcesoria i fascynującą fabułę.

Escape Room Historia

to niezwykły pomysł na przeprowadzenie takiej lekcji. Zajęcia przeprowadzane w formie gry wymagają zaangażowania i współpracy uczniów - tylko dzięki temu uda im się otworzyć zamkniętą na kłódkę kopertę z nagrodą. To interesujące powtórzenie wcześniej zdobytej wiedzy w formie zabawy.

Escape Room Historia składa się z następujących elementów:
  1. Zestawy kart z pytaniami: Opracowano 8 zestawów kart z pytaniami, które sprawdzają wiedzę uczniów zarówno z historii Polski, jak i historii powszechnej. Tematyka pytań obejmuje takie zagadnienia, jak Polska pierwszych Piastów, PRL od 1945 r. do 1975 r., Odrodzenie i wielkie odkrycia geograficzne, oraz II wojna światowa.
  2. Dodatkowe karty pracy: Uczniowie otrzymują także dodatkowe karty pracy, które pomagają im rozwiązywać zadania i zdobywać kluczowe informacje potrzebne do ukończenia gry.
  3. Plansze-mapy: Każda grupa uczniów otrzymuje planszę-mapę, która stanowi ich przestrzeń w grze. Na planszach-mapach znajdują się wskazówki i zagadki, które uczniowie muszą rozwiązać.
  4. Karty dla nauczyciela: Nauczyciel otrzymuje specjalne karty, takie jak "Kupony", "Nazwy grup", "List Kronikarza" oraz odpowiedzi. Karty te pomagają w prowadzeniu i koordynacji gry, dostarczając niezbędnych informacji i wskazówek.
  5. Karta-wizytówka dla uczniów: Każdy uczestnik gry otrzymuje indywidualną kartę-wizytówkę, która pełni rolę identyfikatora i umożliwia śledzenie postępów w rozwiązywaniu zagadek.
  6. Karta z szyfratorami: W grze znajduje się także specjalna karta z szyfratorami, która pomaga uczniom odkryć ukryte wiadomości i odszyfrować odpowiedzi na pytania.
  7. Koperta, pionki, kłódka: Aby dodać element interaktywności, gra zawiera kopertę, pionki i kłódkę. Uczniowie będą musieli zdobyć klucze i rozwiązać zagadki, aby otworzyć zamkniętą kopertę i otrzymać nagrodę.
  8. Instrukcja i plakat: Gra jest opatrzona szczegółową instrukcją, która pomaga nauczycielowi w przeprowadzeniu lekcji. Dodatkowo, dostępny jest plakat, który można wykorzystać do promocji gry i wzbudzenia ciekawości uczniów.
Gra Escape Room Historia

angażuje 25 uczniów i zapewnia nie tylko edukację, ale także rozrywkę i współpracę w grupie. To innowacyjny sposób na przekazanie wiedzy historycznej, który pozwala uczniom bawić się i jednocześnie uczyć, a do tego nie wymaga wcześniejszego przygotowania pomieszczenia.

Szczegóły
EI SYSTEM
5903228142710
Wydawnictwo
EI SYSTEM
Autor
praca zbiorowa
Data premiery
2021
ISBN
5903228142710
Okładka
pudełko
Nr katalogowy
35061
Zobacz także
chat Komentarze (0)