Escape Room SPE 1-3
Julia Kisielewska , Aneta Wojciechowska
Escape Room SPE 1-3 to wszechstronna gra, idealna do prowadzenia zajęć lekcyjnych i terapii zarówno indywidualnej, jak i grupowej. Dostosowuje się do potrzeb uczniów z niepełnosprawnościami i dysfunkcjami. Zawiera wiele scenariuszy lekcji, plakatów i kart pracy. Dzięki niej nauka staje się ciekawsza, a uczniowie rozwijają różnorodne umiejętności. Jest to doskonałe narzędzie dla nauczycieli i uczniów, które można dofinansować z programu Aktywna Tablica.
Escape Room SPE 1-3 to doskonałe narzędzie do prowadzenia fascynujących zajęć lekcyjnych. Ta gra jest wszechstronna i może być wykorzystana zarówno w terapii indywidualnej, jak i grupowej. Bez względu na potrzeby uczniów, dostosujesz ją do każdego ucznia z niepełnosprawnościami i dysfunkcjami w ramach programu SPE.
Escape Room SPE 1-3
zawiera:
- 84 sztuki naklejek,
- 12 plakatów edukacyjnych,
- karty pracy,
- karty wzmacniające i koperty,
- 6 scenariuszy escape room do pracy z uczniem w klasie,
- 4 scenariusze wraz z dostępem online do pracy, co umożliwia efektywną pracę na odległość,
- 2 scenariusze escape room angażujące cały zespół klasowy,
- 2 rodzaje dyplomów dla uczniów,
- plakat.
Oto kilka korzyści, jakie płyną dla nauczyciela i ucznia z wykorzystania gry Escape Room SPE 1-3:
Korzyści dla nauczyciela z wykorzystania Escape Room SPE 1-3:
- Scenariusze Escape Room SPE 1-3 są kompletnie gotowe do przeprowadzenia kreatywnych zajęć.
- Zestaw zawiera kilka scenariuszy lekcji, które można łatwo dostosować do potrzeb, niezależnie od tego, czy zajęcia odbywają się stacjonarnie czy zdalnie.
- Dzięki wykorzystaniu Escape Room SPE 1-3 nauka staje się interesująca, pełna wyzwań i przygód.
- Uczniowie nabywają nowe wiadomości i rozwijają percepcję wzrokową i słuchową.
- Łatwo można osiągnąć cele kształcenia i rozwijać umiejętności, prezentując różnorodne tematy nauczania.
- Jest to idealna gra dla uczniów z trudnościami edukacyjnymi i niepełnosprawnościami.
Korzyści dla ucznia z wykorzystania Escape Room SPE 1-3:
- Escape Room SPE 1-3 został dostosowany do uczniów z niepełnosprawnościami i trudnościami edukacyjnymi.
- W zestawie znajdują się materiały, które zapewniają wszechstronny rozwój.
- Gra doskonale rozwija umiejętności czytania, pisania, mówienia, liczenia i logicznego myślenia.
- Uczeń nauczy się wyciągać wnioski, rozwiązywać problemy i radzić sobie w sytuacjach stresowych.
- Escape Room SPE 1-3 to idealny produkt do kreatywnej i wyjątkowej terapii poprzez zabawę.
Poznaj ciekawą tematykę scenariuszy i wybierz tą najbardziej odpowiednią!
- Z wizytą w gospodarstwie rolnym.
- Magia Świąt.
- W zaginionym parku dinozaurów.
- Podróż dookoła ziemi.
- Dzieci z Bullerbyn.
- Detektyw Matematyczny w sklepie.
- Wynalazki i odkrywcy.
- Jak działa mózg.
- Podróż w czasie.
- Ekologia i środowisko.
- Wszyscy jesteśmy różni.
- Scenariusz teatralny.
Cechy produktu:
- Zestaw zawiera niestandardowe rozwiązania do logicznego myślenia w formie ciekawej przygody.
- Zadania wychodzą poza standardowe metody nauczania.
- W zestawie znajdują się plakaty i karty wielokrotnego użytku.
- Gra oferuje różne poziomy trudności i możliwość modyfikacji zadań.
- To łatwy sposób na zaangażowanie uczniów w pracę z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
- Zadania są klarowne i czytelne, a zagadki podzielone w przystępny sposób.
- Materiały są adekwatne do wieku uczniów.
- Gra pozwala na naukę poprzez zabawę.
Escape Room SPE 1-3
to fascynujący sposób na prowadzenie zajęć lekcyjnych, który dostosuje się do indywidualnych potrzeb każdego ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
O Autorkach:
dr Julia Kisielewska
– doktor nauk społecznych w zakresie pedagogiki, pedagog specjalny, współpracownik Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu, nauczyciel współorganizujący proces kształcenia w Publicznej Szkole Podstawowej Specto, terapeutka i diagnosta w Stowarzyszeniu na Rzecz Osób z Autyzmem ProFuturo oraz w prywatnym gabinecie psychologiczno-pedagogicznym, w trakcie studiów magisterskich z psychologii. Specjalizuje się w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym, wczesnoszkolnym i szkolnym z trudnościami i deficytami w rozwoju, z różnymi rodzajami i stopniami niepełnosprawności (zwłaszcza z zaburzeniami ze spektrum autyzmu i niepełnosprawnością intelektualną).
dr Aneta Wojciechowska
– pedagog specjalny, neurologopeda, diagnosta, terapeutka, nauczyciel akademicki. Adiunkt w Laboratorium Pedagogiki Specjalnej na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Kierownik Studiów Podyplomowych: Logopedia, Neurologopedia oraz Edukacja i rehabilitacja osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, Przewodnicząca Stowarzyszenia na Rzecz Osób z Autyzmem ProFuturo w Poznaniu. Jej zainteresowania naukowe i działalność praktyczna obejmują diagnozę pod kątem zaburzeń spektrum autyzmu niemowląt, dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, zaburzenia rozwoju mowy dzieci do 5 roku życia, terapię pedagogiczną i neurologopedyczną osób ASD, z zaburzeniami genetycznymi i z zaburzeniami w rozwoju mowy. Posiada liczne kursy i szkolenia z zakresu narzędzi diagnostycznych pod kątem spektrum autyzmu i diagnozy funkcjonalnej, a także z zakresu oddziaływań terapeutycznych.
- Producent
- EI SYSTEM
- Autor
- Julia Kisielewska, Aneta Wojciechowska
- Data premiery
- 2022
- ISBN
- 5903228142680
- Okładka
- pudełko
- Nr katalogowy
- 35043
feedback Zgłoś komentarz